>lowe

>

Zauważyłam niepokojący objaw – eksperymentuje z kolorami kosztem kompozycji… od kilku prac mam ten sam układ scrapa (może na blogu nie widać, bo nie wszystkie prace są już opublikowane). Zawzięłam się dziś i postanowiłam oprócz innowacyjnych dla mnie połączeń kolorystycznych (kolory w sumie stare ale w nowych temperaturach) wprowadzić jakiś inny layout – znów pomocny okazał się inspirujący blog Gaelle. Nie wiem co pisze bo dziecko mi krzyczy i nad stylistyką wypowiedzi nie mogę się skoncentrować, wstawiam zdjęcia🙂
Acha kolejny raz użyłam stempli, które dostałam w ramach projektu Złota Rączka http://www.scrap.com.pl🙂 szczerze to nie sądziłam ze można w tyle miejsc wcisnąć kwiatki🙂
Zdjęcia są stare🙂 to były pierwsze imieniny Jasia, miał wtedy 5 miesięcy🙂 uwielbiam je,a dotąd nie zostały oscrapowane.

15 komentarzy to “>lowe”

  1. >niesamowity ten scrap :DKolory są cudne!! świetnie to połączyłaś🙂

  2. >Kurka.. jak Ty coś zrobisz, to zawsze mi się szczęka gdzieś po pokoju gubi😉

  3. >Praca piekna, jeste ogólnie wielbicielka Twojej twórczosci, ale to „lowe” przez „w” jest okropne i za kazdym razem jak je widze tu i ówdzie, to mi oczy cierpną.

  4. >Ja równiez muszę powiedzieć że normalnie zakochałam się w twoich pracach ,sś ,są takie inne ,iesamowite .Oglądam je częściej niż siebie w lustrze więc nie zdziw się i nie bądz ała jeśli gdzieś w moich scrapach zobaczysz ułamek twojego stylu

  5. >Ajj jak słodkaśnie🙂 Uwielbiam tu do Ciebie zaglądać i się natychać😀 :*

  6. >Aniu experymentuj ile się da!! kolor niebiański;) świetnie dopasowujesz klimat scrapa do klimatu bobasa

  7. >Dech zapiera i spać nie pozwala!!!!

  8. >Katarzyno na cierpnięcie oczu dobre są okłady z herbaty ;pAnula no co ja mam Ci pisać? Ciągle to samo?Już mi neologizmów brakuje :))

  9. >nieziemski jest!!!!!!!! mogłabym się wgapiać godzinami….

  10. >Bardzo odważnie i z kolorami i z kompozycją, bardzo sie podoba:)

  11. >na pierwszym zdjęciu Jaś ma minę, jakbyście się umówili😀 makówka jest cudna.

  12. >Świetny!!!!!! Cudowne są te Twoje scrapy. Napatrzeć się nie mogę.

  13. >love is all around… szczególnie w Twoich pracach:)

  14. >I love it! Very creative!That's actually really cool.謝謝你的文章分享,請你有空到我參觀,Thanks

Skomentuj

