>mega scrapowa pidżamka oscrapowana!

>

.. przy okazji nowego wyzwania art-piaskownicy ‚graj w kolory’ (edycja Ibiska) i to by było na tyle informacji i tekstu🙂 dziś krótko, bo mam małżonek do domu powrócił🙂

9 komentarzy to “>mega scrapowa pidżamka oscrapowana!”

  1. >Aniu!!! DOCZEKAĆ się nie mogłam nowego scrapa u Ciebie!!!! Chyba przeczucie miałam, że kolejne cudo zapodasz!!!No i ta fota!! MUSIAŁA być oscrapowana!!!!🙂

  2. >pidżamka rulessss!

  3. >uwielbiam, UWIELBIAM Twoje scrapy!!!! a piżamka – sama bym taką chciała :)))

  4. >Ciao, è da tanto che passo qui da te e ammiro i tuoi LO…sono meravigliosi, sei bravissima!!! Complimenti!

  5. >haha, bombowe! piżamką zachwycałam się już wcześniej, teraz byłam baaardzo ciekawa efektu po dodaniu kolorów do tak barwnego ciuszka – i wyszło świetnie!

  6. >cuuudnościowy scrap!!!mega energetycznie kolorowy :Da pidżamka- rewelka ;P

  7. >Przepiękne są te Twoje scrapy. Jeden lepszy od drugiego.Co tu pisać. Wiesz, że Cię podziwiam!!!

  8. >ZA-JE-BIO-ZA!!!Uwielbiam, uwielbiam (x84786970946804) Twój styl :*:D

  9. >ależ ten scrapek tętni kolorami🙂

Skomentuj

