>domowędrujący – CZERWIEC

>


W tym miesiącu załoga I lowe SCRAP otrzymała wytyczne do domowędrującego albumu do Ibiska: kolorowo, frywolnie z przeszyciami i zasuszoną rośliną🙂
Oscrapowałam na kartach tego miesiąca to samo zdjecie z dnia rocznicy ślubu, które pokochałam za piegi🙂 kartę zdobi okrągły magnes z kopią jednej z gaudiowskich mozaik kupiony w La Pedrerze (gdybym kupiła te wszystkie cuda które tam znalazłam poszłabym z torbami na najbliższe 20 lat). Strona z dwoma zdjęciami jest scrapliftem jednej z ostatnich prac Badanki.

3 komentarzy to “>domowędrujący – CZERWIEC”

  1. >Anus no co ja mogę powiedzieć. Wracam se na spokojnie z urlopu, odpalam komputra, lecę na blogi, a tam co, a tam zawał mnie czeka. No i po co mi to było. No mniodzio. i te zdjęcie. Sysunio.

  2. >Cuuuudnie!!!mega soczyste kolorki, powiew lata i mimo mnogości dodatków lekkość ;D

  3. >Pięknie! Gratulacje rocznicowe🙂

Skomentuj

