>my room

>


Dzisiaj art-piaskownica proponuje nowy CardLift – przepiękną, radosną kartkę którą do liftu wybrała Anita. Chętnie wzięłam udział w tej zabawie, kolorowe kwiaty mówiły do mnie, krzyczały zrób nas, zrób!!!
Zasiadłam do stołu i zdębiałam… co by tu?! „(…)materiał, materiał… mam jeden… tylko jeden materiał mam… użyłam go już ostatnio do przepisu ale jeszcze mi zostało, może ten materiał, jeszcze raz; no tak i coś z działki i może jakieś spękania…”
no tak mniej więcej wyglądał mój monolog wewnętrzny gdy zasiadłam do pracy… powstało to – zawieszka zdobiąca jeden z działkowych pokoi🙂 Oprócz materiału i brzozowych witek użyłam bradsów zaprojektowanych przez Agnieszkę vel Latarnię Morską – idealnie się nadały do tego projektu i podkreśliły jego klimat [jako „złota rączka” sklepu scrap.com.pl zapraszam do odwiedzenia jego podwojów :)]

4 komentarzy to “>my room”

  1. >…ależ mi się podoba ^^ świetna zawieszka ;]

  2. >Cholerka, fajne. Się mnie podoba bardzo.

Skomentuj

