>nadrabiam zaległości

>Uzbierały mi się dwie nieopublikowane wyzwaniowe prace; pierwsza to scrap na wyzwanie mapkowe przygotowane przez timbouctou. Layout zapowiadał się ciekawie, jednak nie podołałam klimatowi jaki zaproponowała Tim; poszłam w walorowe fiolety, wrzosy, liliaki… no nie poszło mi i nie mam się czym chwalic, ale publikuję, trudno… prawdziwa klęska dopiero przed Wami🙂

A teraz prawdziwy pogrom🙂 ScrapLift piskownicowy – tym razem na warsztat poszła jedna z ostatnich prac Iris – zmieniłam jej charakter dokumentnie! dopiero co dostałam swój przydział nowych kolekcji grupy I lowe SCRAP, zakochałam się w tych papierach i stemplach natychmiast i na zabój. Do tej pracy użyłam kolekcji zaprojektowanej przez Eight – no kompletnie nie moja bajka, ani kolory, ani wzory – ale zakochałam się, co robić! Niestety ta „nie moja bajka” wyszła przy pierszych próbach realizacji scrapa🙂 nie poradziłam sobie zupełnie, no nie moja stylistyka i tyle – choć kolekcja przecudna. Za to podpasował mi stempel w romby zaprojektowany przez Ciasteczko. No i przyszedł czas na ostrą samokrytykę – uwielbiam to zdjęcie, ale ten tytuł… no sięgnęłam dna banału🙂 dobrze że odcięłam od tej kalkomanii chocią „I” love you🙂 no kocham, kocham… ale I love you… no wybacznie tylko mi to pasowało. Wiem też że jesli się coś publikuje na blogu to znaczy że człowiek chce się tym pochwalić – no tym razem ta zasada się nie potwierdza, chciałam Wam tylko kolejny raz uświadomić że ja takich scrapow robić nie potrafię i nie powinnam🙂

3 komentarzy to “>nadrabiam zaległości”

  1. >o rany… gdyby takie prace należały do moich nieudanych… ;DD dziewczyno, nie bądź taka krytyczna wobec siebie!😉 a banały są potrzebne, bo czasem najlepiej oddają to, co chcemy przekazać ;]P.S. Fiolet w Twoich rękach ożywa i oczarowuje!

  2. >och…ten fiolet jest super!!! o to poniżej- świetne kolorki!!:):)

  3. >gdzieś już to widziałam (w sklepie on line)cudna fotka i cudny scrap!pozdrawiamILB

Skomentuj

