>tam gdzie kwitną magnolie…

>





… pierwszy raz od niepamiętnych czasów zrobiłam dla siebie album. Miałam kilka fajnych zdjęć z początku maja, miały być ‚bohaterami’ pojedynczych scrapów ale jakoś się nie złożyło-doczekały się wczoraj oscrapowania w mini-albumie poświęconemu dniu 8 maja – dniu przeprowadzki na działkę. Tego dnia akurat pierwszy raz w naszym ogrodzie zakwitła magnolia… no co mam pisać🙂 wszystko jest na zdjęciach – taka krótka historia.

Udało mi się wykorzystać w tym albumie przepiękny brad projektu Agnieszki Posłuszny (Latarni morskiej – cały zestaw epoksydowych bradsów można znaleźć w sklepie scrap.com.pl) – wpasował się idealnie w kółko z doskonałej bazy, którą możecie nabyć TUTAJ🙂 w firmowym sklepie I lowe SCRAP!!!

no to wystarczy tej komercji moi mili – po trzech godzinach ładowania zdjęć z super zasięgiem prosto z lasu żegnam się z Wami, dobranoc i miłego, słonecznego poranka!

15 komentarzy to “>tam gdzie kwitną magnolie…”

  1. >wow! wow! wow! Świetne to to😀 :)))

  2. >Zabójczy! Rewelacyjny!!!Po prostu padłam!!!Aniu, udał ci się w 1000%.

  3. >Fantastycznie radosny :DI jaka cudna baza! Wspaniale ją wykorzystałaś :-)Taśma malarska też mi się ogromnie podoba, zgapię jeśli można😀

  4. >ABSOLUTNIE DOSKONAŁY rewelacja! czuję się zainspirowana i zdesperowana co by zgapić😛 pytam oficjalnie o zgodę🙂 nawet bradsa z ptaszorem mam🙂

  5. >piękny!! taki ciepły!! super historyjka zdjęciowa!:)

  6. >absolutnie doskonały!

  7. >ślicznosiowy albumik,mega energetyczny!;D

  8. >Świetny, pełen optymizmu i pozytywnych emocji. Rewelacyjne zdobniki i zestawienia kolorów🙂

  9. >naprawdę z lasu pisałaś? jak romantycznie! a album jest naprawdę idealny, wpasował się w moje nastroje i upodobania🙂

  10. >album jest fantastyczny! jeden z najlepszych jakie otatnio widziałam. no i te Twoje bradsy… jestem z nich po uszy zakochana.🙂

  11. >Super wesolutki albumik, już mam ochotę zakupić tą bazę!

  12. >zachwycający!!!! i te papiery – ach,ach! czuję się zainspirowana :*

Skomentuj

