>Tibidabo-do góry nogami nad Barceloną

>

kolejny raz… idąc za ciosem postanowaiłam oscrapować kilka następnych zdjęć z pobytu na Tibidabo – album z tego dnia miał wyglądać kompletnie inaczej, ale skoro zrobiłam już scrapa i trafiło się ciekawe wyzwanie to już będzie chyba ostatnia praca związana z tym miesjcem. Czeń-biel-żółć, w krótce przekonacie się na czym polega wyzwanie… ale to jeszcze kilka dni🙂 Wykorzystałam w albumie dwie akrylowe bazy (projektu Agnieszki Posłuszny do kupienia w Scrap.com.pl), które pokochałam, nowe stemple projektu ciasteczka dla I lowe SCRAP i terkturowej bazy projektu ILS :)… tyle, jestem prawie zadowolona – prawie bo to jednak nie jest takie jak sobie wyobrażałam.

7 komentarzy to “>Tibidabo-do góry nogami nad Barceloną”

  1. >jest niesamowity! jak się tak ogląda to aż chce się tam być.🙂

  2. >ja wprawdzie z tych kompletnie nie_wesoło_miasteczkowych😉 ale Twój albumik chwycił mnie za serducho!

  3. >świetny album i świetnie zinterpretowany przepis ……… a te żółte zachlapania … mrrrrrrrrrrrr dodajacałosci smaczku …

  4. >Yyyy to ja nie wiem co ty sobie kobieto wyobrażałaś, skoro to co stworzyłaś tak nie do końca Ci odpowiada… Ale wiem jak jest, nigdy się nie jest w 100% zadowolonym ze swojej pracy :PNo w każdym razie mnie zainspirowałaś. I też coś w tych kolorach u mnie powstało😉

  5. >Fantastyczny album! Podoba mi się to zestawienie kolorystyczne! Dodaje to ekspresji. Świetne!

  6. >This is gorgeous!!!

Skomentuj

