>Potworniasty ScrapLift :)

>
Nadszedl czas na kolejną edycję ScrapLiftu na blogu art-piaskownicy, tym razem scrapa do zliftowania wybierała Makówka; jej wybór padł na mega energetyczną pracę Nathescrap, której prace są niesamowicie naćkane różnymi elementami, chaotyczne i bajecznie kolorowe. Postanowiłam rozwiązać ten lift pod względem pozornie gryzących się, ostrych kolorów i wyszło mi to🙂 fantastycznie się bawiłam maziając farbą, odbijając żarówiastą akrylówką mój ukochany stempel ILS kropki projektu Ibiska i wycinając niesamowicie zabawne potwory z papieru z kolekcji szalonego BAM POP!, które trafiły do mnie za sprawą dobrego serca Mumy, prosto z Wysp Brytyjskich. (dziękuję ci kochana jak nie wiem co :*).
Zdjęcia już znacie – to mój Jaś w dzikim szale zachwytu, kiedy to po raz pierwszy w życiu zobaczył morze i mega wielką piaskownicę. Uwielbiam te momenty kiedy staje się sympatycznym potworem energetycznym, kiedy jego psoty i wygłupy sa słodkie i nikomu nie szkodzą🙂



12 komentarzy to “>Potworniasty ScrapLift :)”

  1. >Stworzyłaś szalony klimat (to chyba przez te potworki🙂 Jak zawsze jestem pod wrażeniem Twojego "chlapania" farbami !!!

  2. >no to pojechałaś babo!🙂

  3. >bożuś! ten layout jest tak energetyczny, że sama poczułam moc i jestem gotowa działać. fantastyczny!

  4. >BOSKI JEST,TE POTWORKI …NO BOSKI NO :p

  5. >REWELACYJNY!!!!!!!!! Boski poprostu, napatzreć się nie mogę.Super !!!!!!!Pozdrawiam

  6. >Piekny. A potwory genialne.

  7. >jak dla mnie najlepszy lift!!! potwory boskie!!!

  8. >Aniu, mnie to w ogóle wstyd stawać z Tobą w szranki, jesteś dla mnie mistrzynią. Ten scrap mnie bardzo zaskoczył, masz niewiarygodne pomysły!:)

  9. >Szalony scrap😉 Kolorki dają po oczach ale ja bardzo lubię takie kontrasty🙂 Potwory bombowe🙂

  10. >potfornie pięknie! kolorowo, ful of optimistik :]]

  11. >chlapiesz najlepiej na całym świecie;)a ja próbuje próbujepodpatrywac ofcors

  12. >pozytywny … energetyczny ……………… taki "z kopem' SUPER !!!

Skomentuj

