>relaxxx…

>
taki był sierpniowy temat wyzwania comiesięcznego… tym razem pomysłodawczynią była Ewa-Ibisek🙂 wszystkie prace (jak co miesiąc) są cudne i można je oglądać TU.:



u mnie nudy nie ma, każda praca jest inna… w tym scrapie sama byłam zaskoczona tym, ze użyłam kwaitków i to w tak obrzydliwej ilości!!! to przecież do mnie nie podobne – prawda jest taka że mój ogór jest pełen hortensji, posadziłam je wszędzie gdzie tylko było można🙂 a fioletowe i niebieskie to moje ukochane… mam nadzieję że tę kwiatkową słodycz udało mi się zrownoważyć kleksami czarnej farby…
Do wykonania pracy użyłam także przepięknych fioletowych pereł i kwiatków projektu Latarnii Morskiej🙂

11 komentarzy to “>relaxxx…”

  1. >superaśny taki elegancki a zarazem zadziorny przez tego ptaszeczka świetny

  2. >jaką tam słodycz… mięsistość i nasycone barwy ;)świetnie jak zwykle😉

  3. >Cóż ja moge dodac .Każda twoja praca jest boska i wywołuje u mnie dreszcz zazdrości

  4. >zdjęcie znajome, ale oprawa rzeczywiście – jak na Ciebie – nietypowa🙂

  5. >Piękny scrap i to w moich ulubionych kolorach🙂 Zazdroszczę tych hortensji.

  6. >To nic, że zaraz wyrzucę swój zabytkowy komputer przez okno… bo nie da mi napisać komentarza tylko się zawiesza! dupek jeden… (to słowem wstępu😛 ) No tak, u Ciebie faktycznie coraz to coś zaskakującego… bomba! Piękny klimatyczny scrap :*

  7. >Piękny, wcale nie słodki (ten odcień fioletu nijak mi się ze słodyczą nie kojarzy). Kobiecy na pewno.

  8. >Piekna jest twoja praca, niesamowicie podoba mi sie kolor oraz polaczenie slodkich kwiatow z tymi czarnymi kleksami.

  9. >fioletowa orgia kwiatowa…świetnie, ale to u ciebie normalka:) ach🙂

  10. >zanurzam się w nim i przez niego w otchłań ciszy … spokoju … i relaksu …

Skomentuj

