>blond wersja Katasiaczka…

>
… leżącego na plaży🙂 to przykładowa ilustracja, którą umieściłam w ramce – folderze na CD, który zrobiłam na piaskownicową wymianę folderową🙂 Ponieważ wylosowano dla mnie Kasię postanowiłam wejść w klimaty retro; nigdy nie robiłam żadnego folderu na płyty, nie wiedziałam jak sie za to zabac, szczerze – to sam temat wydał mi się trochę nudny i niespecjalnie praktyczny (nie wiem w sumie dlaczego). Postanowiłam zaszaleć i wykombinowałam na okładce klimatyczną ramkę; całość w marynarskich kolorach… Kasi się spodobało🙂 czekam na zdjęcie z wstawiona jej wakacyjną fotografią!
Wszystkie foldery z wymiany będziecie mogły zobaczyć już wkrótce na stronach art-piaskownicy.



Do wykonania folderu wykorzystałam m.in. białe bradsy Latarnia morska, biała farbę pekającą Holtza, tusz alkoholowy Holtza i tusze Latarnia morska; znalazło się również miejsce na moje ulubione stemple I lowe SCRAP: kropeczki i ‚mój skarb’

9 komentarzy to “>blond wersja Katasiaczka…”

  1. >Anuś jeszcze raz buuziole ogromne

  2. >Jak miał się nie spodobać?! Jest chyba najładniejszy z całej serii folderowej :-))

  3. >cudny folder! a do tego z ramką – pomysł wart opatentowania :))

  4. >genialny pomysł! Wykonanie również i jak zwykle🙂

  5. >O rety, o rety… jedziesz po bandzie.. nawet jak sobie maźniesz to normalnie z rozmachem O_o(kochana plllis zmień jakoś kolory na blogu… bo ja nie widzę co piszesz {wstydniś} muszę zaznaczać sobie i dopiero czytam :*, tak tylko gadam😛 )bo się bojęęę :*buziol

  6. >O boziu boziu Ta ramka jest PIEKNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Padlam normalnie🙂

  7. >wykonanie jak zwykle perfekcyjne …. ale pomysł to już wyższa szkoła – by z folderu zrobić ramkę … WOW !!! lubię takie prace oj lubię …

Skomentuj

