>Mordercze wyzwanie kolorystyczne Ki :)

>
Tak właśnie, mordercze kolory… Ki takim zestawem po prostu wznieciła grupę sabotażową na piaskownicy🙂 Przeżyłam horror kiedy zabierałam się za tego scrapa – ale wraz z biegiem czasu zaczęłam się przyzwyczajać. Przede wszystkim przeglądając swoje papiery byłam zaskoczona, że znalazłam materiały właśnie w tych odcieniach i to jednej z moich ulubionych firm My Mind’s Eye🙂 od razu zrobiło mi się jakoś przytulniej…
Scrap powstawał błyskawicznie, jego posklejanie zabrało mi jedynie godzinę czasu – zwykle trwa to nie krócej niż 3, a tu taka niespodzianka.
No same przyznacie że widać zdecydowanie inne klimaty niż te, które można na co dzień oglądać na moim blogu – ale z dumą przyznaję że nie dałam się temu zestawowi!
Jeśli Wy też macie ochotę się z nim zmierzyć zapraszam natychmiast na art-piaskownicę🙂



2 komentarzy to “>Mordercze wyzwanie kolorystyczne Ki :)”

  1. >No, kolorystyczna jatka jak nic to była!🙂 Ale Ty na pewno wygrałaś. Już nie uwierzę, że istnieją dla Ciebie jakieś trudne kolory. Praca doskonała!

  2. >WOW !!!!!!!!!!!!! Brak mi słów – scrap poprostu rewelacja. Ależ mi się podoba – cudny !!!!!!!!!pozdrawiam🙂

Skomentuj

