>nadejszla chfiła na kurs!

>
Tym razem padło na mnie, żebym przygotowała scrapbookingowy kurs na stronę LO… Muszę przyznać, ze nie było łatwo… zwykle scrapuję w nocy, nigdy nie wiem z jakich materiałów i narzędzi będę korzystać… każdy mój ruch jest nieprzyidywalny – do przygotowania kursu musiałam się zatem porządnie przygotować, ale mam nadzieję że moja praca nie pójdzie na marne i ktoś z tych wyjaśnień skorzysta. Do przejrzenia całości zapraszam nablog inspiracyjny I lowe SCRAP – .::TUTAJ::.


Cały kurs powstał na bazie zestawu, który skomponowałam z materiałów dostępnych w I lowe SCRAP: papierów Homo Scrapiens, szarego kartonu, filcu, guzików ils, turkusowych kropli akrylowych i bradsów Latarnia Morska.

12 komentarzy to “>nadejszla chfiła na kurs!”

  1. >fajnie poznać fragment Twojego warsztatu🙂

  2. >Super! Prześledziłam krok po kroku🙂. Dzięki za wskazówki🙂.Pozdrowienia!

  3. >Fantastyczny scrap i kurs. Oniemiałam. Efekt finalny – NIESAMOWITY! Cudo!

  4. >ooo, na pewno skorzystam🙂

  5. >Scrap jest jak zwykle fantastico! Lece sprawdzic ten kurs i troche sie poduczyc! buziaki

  6. >:) i wyszło przeuroczo – a dziecko masz maksymalnie fotogeniczne!

  7. >Gratulacje !! I chyba mówiąc szczerze jesteś najlepszą osobą która mogła taki kurs przygotować. Twoje LO są wspaniałe i przecudne. Piękne, bogate, kolorowe, w róznych technikach. Ich efekty są powalające!!! Pozdrawiam Cie serdecznie

  8. >Fantastyczny scrap!!! Przecudne kolory :)Świetny kursik🙂

  9. >Najlepszy, najśliczniejszy kurs ever. Dziękować!

  10. >Ja może trochę nie na temat się wypowiem (choć LO świetny jak wszystkie Twoje prace🙂.Zaprojektowane przez Ciebie papiery dla ILS są obłędne [szok]. Jesteś prawdziwą Artystką🙂 Nie mam na myśli zdolnych rączek – choć to oczywiście też – ale to co tkwi w głębi Ciebie czyli taką prawdziwie prawdziwą artystyczną duszę. Bije tym na kilometr z każdej Twojej pracy. I teraz z tych akwarelowych papierów. Każdy z nich to małe dzieło sztuki. Zresztą chyba skończyłaś jakąś szkołę plastyczną/artystyczną? :)Nie no, jestem pod ogromnym wrażeniem i gratuluję! :*(Zabrzmiało zdeczka wazeliniarsko, ale co ja na to poradzę, że mam wylewną naturę – co w sercu to na języku :P)

  11. >dziękuję Wam bardzo; cieszę się że się podoba :)la.li – dziękuję; fajnie że ktoś docenia serce włożone w te małe obrazy… mam nadzieję że pozwolą wpowadzić w codzienny scrapbooking inny wymiar, ułatwią przekroczenie granicy "poprawności"🙂

  12. >jak zwykle profesjonalista pod każdym względem – świetny kurs !!!

Skomentuj

