>moje własne kolekcje!

>





Dzisiaj na półkach sklepu I lowe SCRAP pojawiła się moja autorska kolekcja papierów: OBLICZA BARW oraz kolekcja OWOCÓWKI, którą zaprojektowałam w kooperacji z Ibiskiem. Chciałabym tu u siebie na blogu zaprezentować Wam każdy papier z kolekcji „Oblicza Barw”, ktorą osobiście namalowałam od A do Z🙂

Oprócz tego zaprojektowałam jeszcze kilka rodzajów stempli sentencyjnych, które mam nadzieję, sprawią Wam wiele radości przy tworzeniu kartek, albumów i scrapów.

MIŁOŚĆ

SZCZĘŚCIE

WSPOMNIENIA

RODZINA

PRZYJAŹŃ

RADOŚĆ

19 komentarzy to “>moje własne kolekcje!”

  1. >padam plackiem, zbieram szczeke, wycieram podloge po slinotoku …

  2. >jestem zakochana w Twoich papierach🙂 normalnie są orgazmistyczne!!!

  3. >papiery są rewelacyjne!!! nawet nie umiem tego ująć w słowach i wcale nie mam zamiaru próbować…😀 bo niby po co, jakie są każdy widzi !!!cudne

  4. >qrczę, może kiedyś się odważę tworzyć w tak odważnych kolorach :)ale zielony papier już teraz mi się ogromnie podoba😀

  5. >Fryne to ja już się nie mogę doczekać!!!AM papiery są obłędne!!sa

  6. >Papiery przeobłędne!!Sentencje też, ale trzeba chyba trochę popracować nad polskimi znakami w nich….

  7. >nooooo papiery są boskie!

  8. >gratuluję zarówno pomysłu jak i wykonania! jestem totalnie zakochana w tych papierach {zresztą nie tylko ja ;)} i już nie mogę się doczekać kiedy będą dostępne!🙂

  9. >dziękuję Wam za gorące przyjęcie!Floro – polskie znaki dwano wstawione :)Nathaly*oh – one są od wczoraj dostępne w I lowe SCRAP🙂

  10. >Papiery są cudowne! Już dziś do nich wzdychałam na stronie sklepu🙂 Mam nadzieję je już niedługo gościć u siebie. Super pomysł z stemplami.

  11. >ten złoto (żółto) fioletowy papier, taki niepokojąco-zachęcający do wykorzystania – piękny :):)

  12. >Aniu GRATULUJĘ, zestawienie kolorów bardzo trafione mój faworyt to błękit paryski w zestawie ze złocistym ;)ha Aniu popraw mnie bo pewnie i tak nie trafiłam?

  13. >super soczyste papierki!!:) gratulacje!!:)

  14. >zdecydowanie papiery dal mnie, zdecydowanie:DZrobiłaś fantastyczną robotę!!!

  15. >uwielbiam … ciapki … niby przypadkowe … podrapania niekoniecznie zamierzone … i wszystko to co niby przypadkiem spaja się w jedną cudowną harmonijną całość …

  16. >tworzysz przepiekne papiery, na ta kolekcje jeszcze sie zalapalam i jak zobacyzlam ja na zywo, to sie zakochalam🙂

Skomentuj

