>Cytryna

>
wybacznie mi dzisiaj, jestem tak rozkojarzona, że nie wiem co sensownego mogłabym napisać…
któregoś dani po prostu mnie naszło i w końcu udało mi się oscrapować cudny cytrynowy papier projektu Uli z kolekcji ‚Soczyste Lato’.
Zdjęcie pochodzi jeszcze z kolekcji barcelońskiej🙂
Swoje miejsce znalazły tu też cudnie żółte guziki ils oraz mega czarny tusz pigmentowy Latarnia Morska.
No i to chyba tyle kochani… udanej reszty weekendu życzę!

10 komentarzy to “>Cytryna”

  1. >normalnie ta mina to taka sama jak u mnie gdy oglądam, tak daje po oczach!!piękny scrap!!! niesamowita jesteś z tymi pomysłami!

  2. >genialny scrap!!! Uwielbiam Twoje prace – mogę się wgapiać godzinami!!! A tu jeszcze 'Banderas' jako bonus ;)))

  3. >ten jest fantastyczny!dziewczyn jesteś tak inspirująca, że gdyby nie to zmęczenie, które mnie dręczy i męczy to rozpakowałabym ten cały scrapowy bałagan i coś zrobiła! aż mnie roznosi! genialny!XOXOXO.

  4. >FANTASTCZNA cierpkość cytryny!!!!soczystość jej!!!!i GAUDI w tle!!!!

  5. >ale słoneczno-cytrynowy!!:)cudo!:)

  6. >REWELACJA!!! Kolor mega soczysty i zdjęcie idealnie wpasowane🙂

  7. >Już 4 razy próbowałam zostawić komentarz…coś Twój blogger mnie nie uwielbia :-)Fajnie komiksowo wyszedł ten skrap – radośnie tak🙂 Też miałam ostatnio cytrynkę na warsztacie🙂

  8. >Uwielbiam Twoje scrapy! Rewelacja. Zgranie papieru i zdjęcia – niesamowity efekt!

  9. >niesamowicie kwaśny … a zarazem energetyczny !!!

  10. >Wiesz Ty co… ja serio nie mogę odlepić swojej gęby od monitora…Bo dla mnie jesteś mistrzynią detali!

Skomentuj

