>Znikam

>znikam kochane, przepraszam; muszę się wyłączyć na jakiś czas – mam nadzieję że niedługo na blogu pojawi się kolejna moja praca.

13 komentarzy to “>Znikam”

  1. >ja tu siedzę cicho w kącie i czekam w takim razie :*

  2. >enoooo :Pto ja też czekam :))

  3. >ale wróciisz szybko? prawda??czeeekam….

  4. >Będzie mi brakowało…

  5. >Aniu,Czekam niecierpliwie. Mam nadzieję, ze nie każesz nam długo tęsknić :*

  6. >ja tez bede czekac……niecierpliwie, bo bardzo lubie do Ciebie zagladac.

  7. >o dżyzas… no nie miała kiedy… nie miała kiedy :***buziole

  8. >Ale nie każesz czekać na siebie zbyt długo?!Pozdrawiam😀

  9. >Dałabym sobie głowę uciąć, tak oglądałam dziś rano telewizję i widziałam reklamę "SmakoMyk" i facet grający w tej reklamie wyglądał jak Twój mąż!!! może się mylę… no ale identyczny… Pozdrawiam serdecznie – stała zaglądaczka – DagmaraP.S. czekam na następne "rękoczyny"🙂

  10. >dziękuję Wam kochan za miłe słowa :)ze mną coraz lepiej, niedługo wezmę się do pracy z pewnością;mam nadzieję że się wykuruję do jutra i w sobotę rano będą miala siłe wsiąść w samochód i dotrzeć do Krakowa na zjazd, bo już się nastawiłam że sie z Wami spotkam :]Dag-eSz – nie pomyliłaś się, gratuluję dobrego oka🙂

  11. >Ha! no popatrz🙂 dziękuję😉

Skomentuj

