>tęczowy bajzel

>
mój powrót do scrapowania jest dość… chaotyczny🙂 jeszcze w całej tej chorobie jestem taka niepozbierana, nie mogę się skupić; wczoraj wieczorem wpadły mi w ręcę szalone, równie „rozczochrane” jak ja papiery Cosmo Cricket, no nie powiem, nie przyczyniły się bynajmniej do ustabilizowania mojej weny…
zaszalałam, a co mi tam, porwałam, poprzyklejałam, pomazałam farbami gdzie popadnie… jakiś stempelek, literki z zeszłotygodniowego „Przekroju” i jedno z moich ulubionych zdjęć, które już niedawo było tu u mnie na tapecie, ale że wdzięczne to zaadaptowałam je również do tej pracy.
Jeśli ktoś się w tym połapie to życzę miłych wrażeń estetycznych🙂

12 komentarzy to “>tęczowy bajzel”

  1. >REWELACYJNA PrACA!!!!!😀

  2. >Boski scrap !!! Piękny bajzel :)pozdrowionka🙂

  3. >ja bym bardzo, bardzo chciała mieć TAKI bajzel w domu !!!!!!!!siedziała bym i patrzyła jak w obrazek…a tak…ech… idę sprzatać…

  4. >rewelacyjny ten Twój bałagan!!!! a że papierki znam i nawet jakieś szczątki jeszcze siedzą w szufladzie to tym bardziej doceniam Twoją pracę :)))

  5. >Wprost nieziemski scrap, a może nie ziemski a niebiański…Zachwycam się Twoimi pracami wciąż i wciąż!!!

  6. >O_oWygląda jak graffiti O_oobłęd! Ściskam Cię małpiszonie :*:**

  7. >Fantastyczny, bajecznie kolorowy wir!!!Cuudna, energetyczna praca🙂

  8. >przyszłam do Ciebie szukać natchnienia, ale tylko się załamałam..

  9. >no uwielbiam Twoje scrapy, na żywo mistrzowskie::))

  10. >boski! uwielbiam taki kolorowy zawrót głowy

  11. >piękny bajzel! piękny!

Skomentuj

