>wzruszona…

>w sumie to nie wiedziałam jak zatytułować ten wpis…
jakiś czas temu zniknęłam na krótki czas z bloga – miałam kiepski nastrój, byłam nerwowa, trochę się rozczarowałam, zgłupiałam… nie ważne, już jest dobrze i będzie coraz lepiej; widocznie czasem trzeba sobie zrobić przerwę żeby móc spojrzeć z dystansem na pewne zdarzenia.
Dziękuję Wam za miłe słowa przesyłane w komentarzach, mailach, sms-ach :*
ale… jedna osoba po prostu… no cóż rozłożyła mnie na łopatki, poczułam po prostu, nie wiem… po prostu robiło mi się tak miło, ciepło; zaskoczyła mnie szczerość i cudowna bezpośredniość; hmmm… piszę o wspaniałym prezencie, który dostałam od Ki :*

ofiarowała mi jedną ze swoich piękniejszych kart; mistrzostwo wykonania mnie przerosło, po otwarciu przesyłki zamilkłam z uśmiechem na ustach. Jestem totalnie zaskoczona i nie wiem co powiedzieć (napisać), może po prostu – dziękuję…


a ten mały obrazek, który zawiera słowa serce pokrzepiające mnie powalił na kolana🙂 noszę go ze sobą w portfelu…

a tego przesłodkiego cudaka wraz z soczystymi miniaturowymi owockami dostałam od Patryshy :* w ramach wymiany zawieszek do kluczy, którą zorganizowałyśmy sobie na art-piaskownicy;

a ja swojego potwora robiłam dla… Ki🙂 mój kot (tak właśnie, to jest kot) wygląda na tle reszty prac istnie demonicznie🙂 niczym mały diabełek. Pomysł na jego formę jest zaczerpnięty z jednego ze zdjęć zamieszczonych na blogu Uli, jak znajdę to wkleję tu🙂

7 komentarzy to “>wzruszona…”

  1. >owocki czaderskie. co do kartki zgadzam się. też posiadam kartkę autorstwa Ki. to jest mistrzostwo świata

  2. >ciesze sie, ze wrocilas do formy i na bloga! zagladam tu codziennie i natycham sie tym twoim chlapaniem, wiec jak nic tu sie nie dzialo przez dlugi czas to i mnie bylo smutno :((kotek jest swietny i baardzo inspirujacy (a jakie to bylo to zdjecie? mam nadzieje, ze nie mojeje osoby?? ;)) )buziole!

  3. >:) zasługujesz na wszystkie prezenty bo jesteś przecudowną osobą :* lowe babo🙂

  4. >noooooo trafiła ci się najpiękniejsza hahahkot-demon jest cudny😛

  5. >cieszę się twoim wzruszeniem AM … cudownie było cię uszczęśliwić :***

  6. >Cieszę się, że wróciłaś!! I że znów będzie można oglądać Twoje piękne prace.P.S. Jeśli jesteś ciekawa jak są wykorzystywane papiery z Twojej kolekcji ILS to zapraszam na swojego bloga.:-)))

  7. >piękny prezent dostałaś! sam widok wzrusza, a co dopiero podotykac, pomacac, przeczytac cieple slowa :)pozdrawiam i ciesze sie,ze juz jestes…

Skomentuj

