>wychodząc z mroku…

>
Zaszalałam w nowym wyzwaniu kolorystycznym na art-piaskownicy; w dziesiątej edycji Graj w kolory Timbouctou zaszalała z wyborem barw – prawdziwa bajka na jawie, cudowne połączenie intensywnych fioletu i niebieskiego z przygaszoną zielenią i głęboką czernią. Polcam wszystkim zabawę z tymi kolorami.

Chciałam żeby moja praca jak najlepiej oddawała klimat inspiracyjnego zdjęcia z kolibrem, właśnie z tego powodu pojawił się brokat, farby Distress… papier-bazę namalowałam sama – miała to być część kolekcji „Oblicza Barw” ale niestety tym razem nie załapała się do druku – może powstanie kiedyś kilka dodatkowych arkuszy i kolejna kolekcja będzie jak znalazł🙂



Layout scrapa był inspirowany delikatną, pastelową pracą Francoise Melzani, porwałam jej te cudne kwiaty🙂
acha udało mi się nareszcie wykorzystać blokowe stemple mojego projektu! Na poniższym zdjęciu zbliżenie na ‚PRZYJAŹŃ’ – wszystkie sentencje są dostępne w I lowe SCRAP (wiem że firma wykonująca dla ILS stempelki już poradziła sobie z awarią sprzętu i wkrótce wszystkie cudaki powrócą na półki sklepu jako dostępne).

Mimo tej okrutnej aury na zewnątrz życzę Wam udanego wieczoru – mój z penością upłynie pod znakiem gorącej kąpieli, herbaty w wielkim kubasie, kanapy, ciepłego koca i ulubionych seriali w TV, a potem… może obejdzie się bez koca ;]

6 komentarzy to “>wychodząc z mroku…”

  1. >Aniu jest cudny.. przecudny.. po prostu oniemiałam… i życzę sobie lekcję z ekolin!!! a jeśli to nie ekolinowe tło to i tak życzę sobie lekcję z ekolin! :*

  2. >Ojej, żałuję zatem, że ta baza nie załapała się do druku, jest cudowna! A sam skrap… co tu dużo gadać: mistrzowski, wszystko mi się w nim podoba!🙂

  3. >mrrrr, takie duże puchate mrrrr – piękne kolory..

  4. >och och ochzajebioza normalnie !!!!Anka praca powalajaca …

  5. >magiczna praca a kolorki mrrr – przeboskie, również żałuję że tak cudowny papier nie znalazł się na półkach sklepowych, trzymam kciuki za kolejny raz:)

Skomentuj

