>słodki sen Zuzanny

>
Słodki sen Zuzanny jest tematem mojej wersji najnowszego, ScrapLiftowego wyzwania art-piaskownicy. Oryginał całkowicie odbiegał od mojej stylistyki, trzeba było wprowadzić „innowacje”🙂 – tym samym mój scraplift okazał się być bardzo swobodną interpretacją. Kolejny raz kolekcja Amber sprawdziła się wysmienicie, tym razem w kooperacji z pastelowym fioletem🙂

Tak na prawdę to ten LO’s powstal kilka tygodni temu i był moim pierwszym doświadczeniem z tą boską kolekcją I lowe SCRAP – chciałm nim udowodnić, że Amber nie tylko nadaje się na kartki i albumy, może być także ciekawym elementem scrapa.

4 komentarzy to “>słodki sen Zuzanny”

  1. >No to chlapanie mnie rozwala!

  2. >ale kolory! i ta koronka.. przepiękny jest.

  3. >A mi podoba się efekt lekkiej przestrzeni jaka powstała wokół zdjęcia. Taka wirująca,rozedrgana i kojarząca się z wolno fruwającymi marzeniami. Do tego to przesłodkie zdjęcie:)Pozdrawiam

  4. >świetna praca:))zapraszam po odbiór wyróżnienia:D

Skomentuj

