>you’re one-of-a-kind anyway

>
Odkąd na flickerze zobaczyłam galerię Debee{art) wiedziałam że zakochałam się w jej pracach na całe życie. Upodobałam sobie szczególnie jedną z nich, której niestety już w galerii nie ma; było nieuniknione było to, że kiedyś wykonam lift tego scrapa; wczoraj nadeszła ta wiekopomna chwila – moja interpretacja jest całkowicie inna w charakterze, kolorystyce, klimacie… spokój który zachwycił mnie u Debee zamienił się w moim warsztacie w euforię radości🙂 no nie ma co ukrywać, że oryginałowi nie dorównałam, ale radochy przy scrapowaniu było co niemiara.





W środku kwiatu umieściłam magnez z fragmentem barcelońskiej mozaiki, który kupiłam za ostatnie „eurasy” w La Pedrerze (dokładnie miałam ich 6 sztuk, zostały 4😦 oszczędzam jak mogę, bo są takie piękne i wiążą się z nimi cudowne wspomnienia).

5 komentarzy to “>you’re one-of-a-kind anyway”

  1. >miłości do prac Debee w ogóle się nie dziwię. sama dojrzewam do zrobienia czegoś w podobnym stylu. i w ogóle się nie zgadzam, że oryginałowi nie dorównałaś! jako skryta fanka, zarówno Twoja jak i Debee, uważam, że praca jest fantastyczna! :)przeszycia, maziaje – bomba!XOXOXO.

  2. >Cudowna praca.Bije z niej taka pozytywna energia. Świetne kolorki. Rewalacja;*

  3. >Jak zwykle pięknie, z pomysłem, z wyczuciem … bajecznie.pozdrawiam🙂

  4. >bo ty jesteś troszkę taka nasza Debe tylko bardziej optymistyczna i nie tak minimalistyczna w wyrazie🙂 praca jest boska Aniu!!!

Skomentuj

