>moja mama

>Ostatnio miałam przymusową przerwę w scrapowaniu; byłam zmuszona przez kilka dni pobawić się we wzorową panią domu: sprzątanie, gotowanie, pieczenie, zmywanie itp… wczoraj złakniona prac „papierkowych” zasiadłam w fotelu z paczką pełną nowych kolekcji papierów I lowe SCRAP. Oszalałam z zachwytu, nie wiedziałam na który papier się zdecydować. Po wielu minutach dręczących dylematów mój wybór padł na pięknie turkusowy papier bazowy z najnowszej kolekcji Ibiska ‚Circles’. Scrap aż prosił się o utrzymanie go w chłodnej kolorystyce nawiązującej do temperatury wiatru, który towarzyszył nam podczas spaceru, na którym zrobione były oscrapowane zdjęcia, ale…
…no pewnie że się temu „narzuconemu” klimatowi nie poddałam🙂 kontrast musiał być.


To mój pierwszy scrap, na którym jestem z moją ukochaną Mamą… nie wiem dlaczego dopiero teraz zrobiłam taką pracę…


na scrapie swoje miejsce znalazły też kolorowe wstążki, z których utworzyłam iście Nulkową kompozycję – no fajna zabawa, ale wole podziwiać te mieszanki w pracach Anulki🙂

Zapraszam wszystkich do odwiedzenia bloga I lowe SCRAP, na którym został zamieszczony kolejny kurs na LO-sa mojego autorstwa.


W skrócie opisałam tam jak szybko i łatwo uzyskać fajne efekty w pracy przy użyciu zaledwie kilku materiałów. Mam nadzieję że niektóre z elementów kursu pomogą Wam odkryć nowe możliwości w Waszej scrapowej pasji.

13 komentarzy to “>moja mama”

  1. >Piękny ten skrap z mamą… Trzeba, trzeba te nasze mamy oskrapowywać, jak się ich ozłocić nie da. A tak na marginesie: już widać po kim córka odziedziczyła urodę:) Obie jesteście piękne!

  2. >super LOs. zazdroszcze czasu. ja tam sporadycznie moge pozwolic sobie na przerwe w byciu wzorową pania domu sprzątajacą, gotującą, piekaca i zmywającą, wiec wiem jak "wyposzczenie scrapowe" działa na czlowieka.pozdr

  3. >oj tak widzialam kursik, pieknie za niego dziekuje. Oba skrapy cudne sa. Ten z mama wzruszyl mnie, bo s zorientowalam sie, ze nie mam wspolnego skrapa z mama……….i nie wiem dlaczego do tej pory tego nie zrobilam…..

  4. >piekna praca,jak wszystkie TwojeKochana ja maila pisalam o wytyczne prosilam do domowego na wrzesien,ale mi nie odpisalas:(to moze od razu podeslesz na pazdziernik tez??pliz plizasica.pmail:asiula.b@wp.plgg 3818530

  5. >Co tu się rozpisywać! Klasa sama w sobie!

  6. >u ciebie jak zawsze pięknie🙂 scrap z mamą – chwyta za serce, za gardło – tak jak powinien, bo pełen ciepła pomimo chłodu kolorów i wichru za oknem…

  7. >Fantastyczne scrapy!!!Bardzo ekspresyjne i emanujące toną uczuć🙂

  8. >no masz we mnie fankę i nic na to nie poradzę…… kolejny świetny scrap!

  9. >kolejne dwa miało być:)

  10. >uwielbiam ten scrap!

  11. >Aniu, rewelacyjnie zaprezentowałaś te moje kółka :)Cudniasty scrap!

  12. >matka ……. słowo które znaczy najwięcej … pięknie zilustrowałaś waszą relacje …

Skomentuj

