>moja mała muza Zuzanna

>
Ostatnio moją ulubioną muzą jest meleńka Zuzia; jej doskonałe zdjęcia robione przez niezwykle zdolnego tatusia są najlepszą inspiracją.
Tym razem oscrapowałam „Zu w locie”🙂 na papierze z nowej kolekcji „Herbaciany Ogród” zaprojektowanej dla I lowe SCRAP przez Zusskę – niezwykle delikatny i jednoczesnie wielowymiarowy deseń doskonale sprawdził się w połączeniu z ciepłym odcieniem czerwieni i chłodnym błękitem.




8 komentarzy to “>moja mała muza Zuzanna”

  1. >Ah Ty to potrafisz;)Cudo:)

  2. >Skrap jest cudny, ale cudniejsza od niego jest Twoja przeurocza córeczka. Boshe jak ja uwielbiam takie malutkie szkrabiki:)

  3. >pięknie "wzięłaś" ten papier w ręce swoje :)!

  4. >te serducha …………….. i ta delikatność koloru czerwieni normalnie zakochałam się …

Skomentuj

