>we lowe SCRAP czyli wyrób polski :)

>
Scrap jest efektem kolejnego „prywatnego” wyzwania rzuconego przeze mnie Nuli… z pewną taką niesmiałością zaproponowałam lift LO’sa Badanki:


wiedziałam że moja propozycja przerazi Nulę – te detale! mnie odstraszyła skala, ale kiedy wydrukowałam zdjęcie i połozyłam na scrapie okazalo się że proporcje koła są akuratne🙂
Jako bazę wykorzystałam jeden z moich papierów z kolekcji „Oblicza Barw”, którego dotychczas nie tknęłam. Nastoj podczas scrapowania dopisywał, temat był radosny… pozwoliłam sobie na szaleńczy kontrast i nie ukrywam że jestem zadowolona z efektu. Idealnym dopelnieniem okazałay się boskie, ostatnio moje ulubione dodatki Cosmo Cricket nabyte w scrap.com.pl. Najgorzej było z przeszyciami – matko jedyna jak ja bym chciała mieć małą maszynę do szycia!!! Uratowałoby to moje palce i te nieszczęsne połamane igły🙂

14 komentarzy to “>we lowe SCRAP czyli wyrób polski :)”

  1. >no tak! ty nie masz maszyny!!!padam do nóg kochana!LO cuuuuuuuudne!

  2. >:)Just LOVE it!So fun to see how you get inspierd and made your own layout. Thanks and have a great day/åsa

  3. >Tnx Badanka for all your scraps and photos!Nuluś… :*

  4. >o w dupsko jeża…bossski jest!

  5. >Uwielbiam, kocham i nie gadam😛

  6. >rany julek ty to wszystko bez maszyny ….. nie no no lepiej zamilknę …

  7. >doskonały lift – myślę że dużą zasługę ma tu świetne tło, połączenie kolorów bardzo energetyczne, naprawdę fajnie patrzy się na ten LO

  8. >Fantastyczny lift. :-)Papier naprawdę jest cudny!!!Podoba mi się zawsze bardzo Twoje staranne dobieranie dodatków. W tym przypadku powaliła mnie ta butelczyna :-))))))Ty chyba sobie żartujesz pisząc , ze nie masz maszyny??? Ty ręcznie zrobiłaś te przeszycia????????????????????????????????????????????? Tak równo??????????????? :-))))Pozdrawiam.

  9. >Hi there Anna Marie … Thought I would come over and say hello !!! Your work is absolutely GORGEOUS. Such wonderful design – I love it.So glad I stopped by xoKeep in touch OKSteph x

  10. >Omg, Ty to ręcznie szyłaś?! Ja z maszyną bym tak nie umiała… Kapitalny lift!

  11. >zaczynam się chyba powtarzać w swoich komentarzach …… ale cóż zrobić kiedy ma się do czynienia z taką perfekcjonistką:)

Skomentuj

