>crazy housewife

>Pozostaję na fali tygodniowego liftowania; nieustająco poszukując inspirujących wyzwań natrafiłam na pracę Iris; wysłałam zdjęcie Nuli i obie doszłyśmy do wniosku, że w tym layoucie tkwi liftowy potencjał🙂
Miałam akurat pod reką jeszcze dwa głupie zdjęcia z przedwczorajszej auto-sesji, o której wspominałam we wczorajszym wpisie.


Dla odmiany zastosowałam dość stonoweane, pastelowe kolory i ulubione ostatnio dodatki Cosmo Cricket.




Te cudne małe serduszka-bradsy dostałam wraz z całym workiem innych metalowych cudeniek od Ibi (dziękuję kochana, sprawiłas mi ogromną radość! :*).
Cudniastą i szataniastą pracę liftowo Nuli będzie można zobaczyć u niej na blogu dopiero jutro, ale wierzcie mi – warto czekać!

9 komentarzy to “>crazy housewife”

  1. >Ja się zabiję, dziewczyno ale Ty masz potencjał.Mistrzowska praca – suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper !!!!!!!!!!!!!!!!!!buziole🙂

  2. >I love your version of it! I'm flattered that you drew inspiration from that layout. Thank you!

  3. >REWELACYJNY SCRAP!Taki rześki i pogodny, taki delikatny mimo dużej liczby elementów.No zachwycona jestem bezgranicznie!

  4. >Fantastyczny scrap!!!Te kolory, dodatki, forma… po prostu miodzio ;)No i zdjęcia…CUUUDOO 😀

  5. >:)szlajecie! i dobrze :)Auto sesja zdecydowanie udana, ale co się dziwić przy takiej modelce :PScrapy… sama wiesz – czekam na kolejne🙂

  6. >U Ciebie jak zwykle – pięknie🙂

  7. >przebijasz oryginały za KAŻDYM razem!!!!

  8. >fajne miny, fajne kolory, w ogóle super są twoje lifty!

  9. >this page is amazing !!!

Skomentuj

