>domowędrujący – zapis październikowy

>

Zrobiłam sobie wczoraj liftowo-wyzwaniową przerwę – Nula była zajęta, ja cierpię na brak nowych, inspirujących zdjęć (nie martwcie się w najbliższy weekend mam zamiar to nadrobić) – a październik bądź co bądź skończył się dwa tygodnie temu.


Nadal dokonuję wpisów z moim niecodziennym pamiętniku. Założenia ustlam sobie sama, bo wśród dziewczyn z ILS i tak chyba już tylko ja realizuję to wyzwanie🙂
W tym miesiącu postanowiłam że wpis będzie w całości ‚ponderingsowy’ – ostatnio znowu zaprzyjaźniłam się z moimi ecolinkami i trudno jest mi się z nimi rozstać choćby na jeden wieczór🙂 Zdjęcia były robione pod koniec października w trakcie ostatniego w tym sezonie spaceru po naszym grotnikańskim lesie.


Muszę się z Wami rozstać na kilka dni – wjeżdżam w cudne miejsce i wracam w poniedziałek, mam nadzieję że na początku nowego tygodnia pojawię się z nową pracą.
Życzę wszystkim udanego weekendu w doborowym towarzystwie i dziękuję jak nie wiem co za Wasze komentarze na blogu, w galerii flickerowej, za maile i wiadomości gg :*

9 komentarzy to “>domowędrujący – zapis październikowy”

  1. >BAJECZNY WPIS !!!Miłego wypoczynku, pozdrawiam🙂

  2. >niesamowita jesteś:) świetny wpis:) uwielbiam twoje chlapanie:)

  3. >a ja sie tez bawie:)i prosilam ostatnio o wytyczne ale mi nie odpisalas na maila:P ani tu pod postem pare dni temu tez niewiec sobie z Ciasteczkowa wymyslilysmy swoje wytyczne,zaprosze Cie do obejrzenia:P

  4. >Fantastyczny, pochlapany, intensywny wpis pamiętnikowy!!!Zaczyna mi powoli słów braknąć i powatarzam się… ;)Udanego wyjazdu życzę!!!:D

  5. >asica – ja do Ciebie maile ślę i widocznie nie dochodzą! :)a swojądrogą chętnie zobaczę wasze październikowe wpisy; pozdrawiam;dziękuję!

  6. >te ecoliny w akcji… boskie!!! nikt tak jak Ty nie umie łączyć kolorów… mmmmmmmmm

  7. >A w tle preludia Chopina :>

  8. >tak i nostalgiczny ………… w tle słychać muzykę Chopina … a wy ulotni choć trwali w czasie jak te nuty …..

Skomentuj

