>prawie jak w Paryżu?

>…prawie robi jednak wielką różnicę🙂 beret sprawy nie załatwi – ale może rozweselić współdomowników i być powodem do stworzenia kolejnego scrapa.
Praca jest efektem dalszej części „wyzywania” się z Nulą – layout tego Lo’sa jest liftem TEJ PRACY Tary Anderson, która mnie totalnie zauroczyła różnorodnością wykorzystanych materiałów i inną niż wszystkie – prawie centralną kompozycją.


Nie wiem niestety czy Nula uporała się już z tym wyzwaniem, bo ostatnio jest straszliwie zabiegana i nie ma na nic czasu; żyję nadzieją że niedługo na swoim blogu pokaże na ci ją stać liftując taką „inną” pracę.



Scrap w większości jest wykonany na bazie papierów z kolekcji Amber grupy I lowe SCRAP, kwiaty na krawędziach wycięłam z arkusza My Mind’s Eye; swoje miejsce znalazł też cudny motel, którego dawo temu kupiłam w pasmanterii i tak leżał sobie dwa lata zanim odważyłam się go wykorzystać. Dziękuję Nuli za cudny dar jakim są ręcznie dziergane przez jej przyjaciółkę koronki (tutaj tylko fagment fuksjowej) i pięknie magentowa rypsowa taśma :*
Fragment turkusowej aksamitki jest pamiatką z łódzkiego spotkania i dedykowany jest Jaszce :* A kropkami nad „i” są bradsy które dostałam od Ibiska i ćwiek z kolekcji „ptaszkowej” Latarni Morskiej – uff… to już chyba wszystko; dziękuję za wytrwałość.

P.S. Czy u Was też świeci za oknem takie piękne słońce jak w Łodzi?!🙂

8 komentarzy to “>prawie jak w Paryżu?”

  1. >pięknie!!P.S. na Śląsku też świeci pięknie słoneczko :)pozdrawiam i zapraszam do mnie🙂

  2. >Tak, u mnie też piękne słońce dzisiaj :DSkrap cudny, śliczne kolory, dużo fantazji – tylko bagietki Ci brakuje😉 Aż zaglądnęłam co też liftowałaś… i na oryginale zdjęcia nie było, ale niespodzianka😀 Twój lift bardzo dużo zyskał, szykowna fotka🙂

  3. >Podziwiam Waszą determinację i wytrwałość w coraz to nowych wyzwaniach – chociaż Nula to mogłaby się czasem w Piaskownicy objawić, hahahaha.Lift świetny, zwłaszcza, że dodałaś zdjęcie. W berecie bardzo Ci do twarzy (a w czym zresztą nie jest, jesteś denerwująco wręcz fotogeniczna!)U nas też słońce, chociaż rano mrozik szczypał w nos ;-))

  4. >U mnie tez było słonecznie :)Scrap no po prostu świetny …

  5. >Cudny scrap!!!Taki… modny ;)Świetne zdjęcie🙂

  6. >Prawda, że nastawienie od razu się zmienia kiedy do domu wpadają promienie słoneczne? (:Cóż ja mam znowu napisać o Twoim kolejnym cudnym scrapie.. Bomba energetyczna! (:XOXOXO.

  7. >przecudowny LO:D Twoje prace za każdym razem mnie zachwycają, a jak zabierasz się za liftowanie, to po prostu nikt nie może się z Tobą równać!

  8. >cokolwiek by nie powiedzieć i tak będzie za mało !!!

Skomentuj

