>zawsze można sobie utrudnić…

>… zawsze można przedobrzyć i usypać sobie pagórek z sypkiego piasku… echhhhh… nadgorliwość gorsza od faszyzmu;


To miał być banalny lift, prosty jak konstrukcja cepa layout, banalne dodatki… taaaak… może właśnie dlatego w mojej głowie zaczęły świrować te wszystkie (jak to Nula mówi) przydasie: „przecież ja nie mogę tak normalnie, bez farby, bez przeszyć, bez dodania czegoś od siebie…”, no i mam teraz.
Czy ta praca wygląda na moją?! Odpowiedź jest jednoznaczna – NIE. Ale z drugiej strony: dawno nie korzystałam z kolorowego zdjęcia, nie zrobiłam niczego „typowo dzieciowego”🙂 wybaczycie, prawda?

Zapraszam wszystkich do udziału w najnowszym wyzwaniu art-piaskownicy, Scrapliftowej edycji Uli.

To moja pierwsza praca na bazie jednego z Mumowych papierów z kolekcjiZeszyty – muszę przyznać ze bardzo wdzięczny papier🙂
Poupychałam tam jeszcze całą bandę: October Afternoon, Sassara Lass, Crate Paper, Cosmo Cricket, Basic Grey – czego tam nie ma🙂 Ale jest wesoło i kolorowo i czasem tak trzeba, tymbardziej że szykuje się kolejna, zdecydowanie bardziej stonowana praca… ale o tym jutro.

A teraz w nieco innym temacie – chciałabym Wam polecić najnowszy numer tygodnika „Przekrój„, w którym znajduje się cały artykuł o jednym z moich najlubieńszych artystów maleńkiej Polandii – Zbigniewie Liberze. Jednocześnie zachęcam Was do wybrania się do Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie – tam q okreśie od 1 grudnia br.aż do 7 lutego 2010 będą wystawione prace Libery z lat 1982-2008 (potem od 19 lutego do 14 kwietnia można będzie jeszcze zobaczyć wystawę w BWA we Wrocławiu) – ja z pewnością tej wystawy nie ominę.

7 komentarzy to “>zawsze można sobie utrudnić…”

  1. >Twój jest i basta! a te guziole poprzeszywane wymiotły mnie kompletnie :*

  2. >Twój, Twój:) I bardzo sobie pod górę zrobiłaś, bardzo:)A o Liberze pisałam w swojej pracy na studiach podyplomowych z arteterapii, i też wystawy nie przegapię.

  3. >twój jest ,twój😛 nie uciekniesz od tego.Dzieje się na nim,że hej! ale boski

  4. >oj twój twój – a nawet jeśli trochę mniej niż zwykle, to cóż w tym złego?

  5. >splendide !!!!I love it !!

  6. >świetne kolory ………. świetna energia … świetny przekaz formy i treści !!!

Skomentuj

