>gotuje się na święta

>…ten cytat z bloga Cynki zauroczył mnie tak bardzo, że po „stu” latach zmobilizowałam się w końcu i zrobiłam sobie zapiśnik na wszystkie świąteczne i okołoświąteczne przepisy. Do tej pory albo każdy był na innej kartce, albo u mojej mamy w książce, albo u teściowej w… głowie🙂 tym razem będzie inaczej, jestem przygotowana na każdą ewentualność, wszystko jest pod ręką, na lata, no i „dla potomności”.


Okładka jest „krok po kroku” inspirowana pracami fantastycznej Tary Anderson
, która ostatnio stała się moją mistrzynią. Znacie mnie, ja średnio co dwa tygodnie zmieniam fascynacje🙂 Prace Tary mnie w sobie rozkochały mnogością elementów, warstw, „domowych” materiałów, metek które kocham od dawna i których nagromadziłam tony w swoich szufladkach na przydasie… środek okładki zdobi maleńki pierniczek, upieczony przeze mnie jakieś 4 dni temu🙂




Dzisiaj w moim mieszkanku zawisły już na oknie błyszczące gwiazdki, na parapecie stanęły aniołki i mikołaje, półki zdobią śnieżne kule i renifery🙂 na stoliku tli się korzenno-pomarańczowa lampka a za oknem lekki mróz utrzymuje śnieg w stanie „radosno-zimowym”🙂 Jest pięknie, czekam jeszcze na choinkę; czekam… ale to już niedługo, na bank w tym tygodniu!🙂

17 komentarzy to “>gotuje się na święta”

  1. >Aniu on jest…ja..ja..ehh jest cudnyjest..no normalnie..tu ocieram łezkę-kocham go na bank bym ci go podprowadziła jak bym była przejazdem😛

  2. >Mniam – ślinka cieknie!A pierniczek… po prostu – do schrupania :-))

  3. >Zajrzyj do mnie🙂 pozdrawiam

  4. >śliczny ten przepiśnik świąteczny – a ten pierniczek to rewelacyjny pomysł :-)!

  5. >ależ rewelacyjny🙂

  6. >OO Aniu skradłaś mi mój pomysł miałam w głowie bardzo podobną czerwoną wersję tarową oczywiście bo też jestem w niej zakochana i mojego notesika przepiśnika świątecznego , mam nadziej,ę ze się nie obrazisz jak ujrzysz u mnie coś dość w podobnych klimatach, bo i tobą też będę się inspirować🙂, Twój zapiśnik jest świątecznie smaczny och bym go sobie po dotykała chętnie:)

  7. >Piękny i cudnie wykonany !!!buziole🙂

  8. >apetyczny w każdym calu.świetna praca!

  9. >Bardzo świąteczny przepiśnik na pewno będzie zachęcał do pichcenia a w przyszłości potomstwo będzie z niego dumne ;D

  10. >przemiłe świąteczne kolorki, pierniczek jak żywy (a może żywy?), z taaakiego przepiśnika kilogram murowany🙂

  11. >miło, żem zainspirowała :)))ale TWÓJ to PRZEPIĘKNY jest!!!!!

  12. >przesłodki!!!i jakie fajne inspiratorki wybrałaś😉

  13. >świetny pomysł z takim zapiśnikiem. bardzo mi się podoba – świetna robota anno😛

  14. >PRzepiekny, na prawde..choc to brzmi prostacko…nie wiem jak inaczej to okreslic…:)

  15. >bardzo świąteczny i smakowity :)klimat świat wisi w powietrzu!

Skomentuj

