>serconośnie w 2010

>… czyli czerwieni ciąg dalszy. Z przyjemnością jako załoga I lowe SCRAP prezentujemy nowe, cykliczne przedsięwzięcie – serconośny zestaw scrapowo-craftowy w kolorach miłości, przyjaźni, subtelnego zauroczenia, landrynkowej słodyczy…


Zestaw jest dostępny tylko przez miesiąc i w ograniczonej ilości egzemplarzy!
Powstał z tej okazji specjalny styczniowy design team w składzaie: Cynka, Agnieszka, Katasiaczek, Nula i..ja🙂 Przez ostatnie tygodnie dzielnie zmagałyśmy się z tym zestawem, aby choć trochę Was zachęcić do tego połączenia kolorów i zainspirować do łączenia różnych materiałów w jednej pracy.

Już przed świętami na moim blogu pojawiały się prace wykonane z materiałów pochodzących z zestawu m.in. świąteczny przepiśnik, bombkonierka i zawieszka dla małej Lei.
Z rzeczy jeszcze niepublikowanych powstały:
zakładka do książki z odpinanym, ozdobnym serduchem do którego inspirację znalazłam w —-> TEJ galerii na flickerze.



Jeszcze wcześniej powstała urodzinowa-spóźnialska karta dla Nulki :*, którą obdarowana raczyła mi uprzejmie sfotografować🙂


Karta nie jest liftem konkretnej pracy, ale była inspirowana stylem wcześniej już przeze mnie wspominanej ulubienicy – Tary Anderson.

Zapewniam że ten wpis nie jest ostatnim serconośno-zestawowym🙂 kolejne prace czekają w kolejce do opublikowania – Styczniowy KIT jest praktycznie niewyczerpalny i ma nieograniczone możliwości.

6 komentarzy to “>serconośnie w 2010”

  1. >zakładko-serduszko jest śliczne i świetny pomysł,że można je dopiąć-mała rzecz a cieszy,pozdrawiam i wszystkiego Naj w Nowym Roku🙂

  2. >chyba wszystkich zaskoczyłyście nowym pomysłem na ILS i to w pozytywnym znaczeniu.serducho przy zakładce jest odlotowe z tymi skrzydełkami. (:

  3. >Pieknie te wszyskie czerwienie. U Ciebie to nawet monochromatyczne,ma cala ferie barw……..Serducho CUDNE !!!!

  4. >Totalne zaskoczenie z tym kitem, ale strzał zdaje mi się – w dziesiątkę! Piękne prace!

  5. >Zakładka z doczepką… cudna jest!!! Miałaś fantastyczny pomysł🙂 Piękna kartelucha😀

  6. >przeglądałam … oglądałam… i za obserwowałam że z tego zestawu nic nie może się nie udać !!!

Skomentuj

