>fall in love

>Lo’s jest kontynuacją scrapliftowej zabawy z Nulą; pracą pierwotną był —> ten scrap Obie wykonałyśmy nasze lifty ze styczniowego kitu I lowe SCRAP🙂


Moje uwielbienie do tego modelu polaroida jest niezwykłe – nawet jak na taką maniaczkę wszelkich zajawek, ta mnie czasem przerasta (mogłabym go mieć w nocy na stoliku nocnym – gdybym mogła – m. wybacz). Mało tego – miłość do polaroida przeszła już na moje dziecko…

6 komentarzy to “>fall in love”

  1. >jest piękny🙂 polaroid też😉

  2. >obejrzałam całego bloga, wyśmienite prace,super zestawienia kolorów..uroczo się ogląda!Polarojdzika oczywiście zazdroszczę! pozdrawawiam

  3. >dobra miłość nie jest zła!!!świetny czerwony scrap!

  4. >A on naprawdę działa?? :-)) Ostatni raz polaroida w akcji widziałam w podstawówce – no, i jeszcze czasem u fotografa ;-)LO przyjemnie soczysty!

  5. >eee. tam od razu kiczu :] jest super! podziwiam i zastanawiam się, czy nie rzucić swoich montaży elektronicznych na rzecz tradycyjnego scrappowania :]

Skomentuj

