>Czy ktoś mógłby zrobić za mnie pranie?!

>
Generalnie prać lubię, czasem nawet lubię pranie rozwieszać, ale bywają takie dni – szczególnie w ciągu tygodnie-dwóch po powrocie z jakiegoś wyjazdu – kiedy pranie mnie odstrasza. Nienawidzę dni w których kosz z brudnymi rzeczami jest przepełniony i nie wiadomo za co się zabrać: czy najpierw białe, a może kolorowe (do kolorowych mam cudny płyn migdałowy, to może kolorowe…), albo czarne – bo przecież tych jest najwięcej i nie będzie się w co ubrać jak się nie upierze… – to był taki skrót mojego „dialogu wewnętrznego”, który miewam w takich chwilach. Zrobiłam sobie obrazek, który zawiśnie w łazience i będzie mi przypominał o tym, aby do tego „przepełnionego” kosza z ciuchami nie doprowadzić (nie ma scrapowania – prać i rozwieszać… i ściągać, układać…).


Pomysł z obrazkiem nie jest mój, kiedyś mignął mi takowy na jakimś blogu, ale nie wiem jaki to był blog, nie mam również zdjęcia tej pracy – może się kiedyś odnajdzie albo może któraś z Was go kojarzy – chyba był podobny🙂

12 komentarzy to “>Czy ktoś mógłby zrobić za mnie pranie?!”

  1. >Twój pomysł czy nie Twój, wykonanie świetne, aż się prosi o zgapienie (taaaaaaaaaak, pranie…przepełniony kosz…skąd ja to znam ;-))), tylko miejsca na postawienie/powieszenie nie mam. A w ogóle, z chęcią zrobiłabym sobie wycieczkę po Twoim mieszkaniu, żeby się ponatychać i pozachwycać🙂

  2. >genialny pomysł. też potrzebowała bym takiego zaganiacza do prania. i do składania ubrań w szafie. (:

  3. >Taki obrazek to powinien w każdej łazience wisieć :PA tak w ogóle, to świetny jest!!!:D

  4. >noszzzzz, Ty to jesteś! :***

  5. >rewelacja!!!ja mogę prać – gorzej z prasowaniem:)))

  6. >a ja tam prać lubię ,bo wszystko takie świeżutkie i pachnące tymi bajecznymi płynami.Gorzej potem z prasowaniem,więc mi by się przydał taki z napisem : czy mógłby ktoś za mnie poprasować ?😀

  7. >Ania, ale czad no wiesz co ale mi sie podoba reweelacyyjnaa ramka tzn wkład, Cynka masz rację, pranie jak pranie choć wychodzących ubrań z kosza też nienawidzę ale prasowanie brrrr…..

  8. >Świetne!!! Nie dość, że tyle prania to jeszcze potem tyle prasowania😦

  9. >O jejku! Fajne bardzo! I wykonanie świetne.

  10. >so sweet!love your artworks!!

Skomentuj

