>w burościach?!

>Dzisiaj pokażę się Wam z innej strony – wykonałam pracę w nie lubianych przeze mnie brązach z okazji najnowszego wyzwania kolorystycznego, które na piaskownicowym blogu ogłosiła dziś Oliwiaen.


Na szczęście odnalazłam ratunek w dozwolonym granacie i ukochanym zdjęciu, które w końcu doczekało się oscrapowania. Jest bardzo stare, pochodzi sprzed dwóch lat – i jakoś tak, pewnie ze względu na kolorystykę właśnie, leżało odłogiem wydrukowane w teczce. Dziękuję Oli że dzięki Tobie w końcu się zmobilizowałam :*

12 komentarzy to “>w burościach?!”

  1. >śliczny ten scrap…nawet jeśli Ty nie lubisz brązów to one zdecydowanie lubią Ciebie, czego dowód możemy podziwiać😀

  2. >ależ fantastyczny nastrój!!!moze przeż kolory…? :Dale zdjęcie fakt- rewelacja!

  3. >ta praca promieniuje ciepłem, miłością i jakimś twórczym niepokojem, jest piękna

  4. >bardzo fajny i klimatyczny, ale pliska pliska, juz nie "buruj", ja tak lubie twoje kolory, soczystości!!! 😉

  5. >Żadne burości, tylko śliczności. Jak zwykle🙂

  6. >Piękny jest!!!Bardzo ciepły, klimatyczny🙂

  7. >Jak dla mnie – miła odmiana i świetny LO.

  8. >Piękny LO. Naprawdę. A to zestawienie kolorów jest po prostu idealne.

  9. >Fantastyczny scrap – zresztą wszystkie Twoje scrapy są szczególnie wyjątkowe i piękne.

  10. >nie wiem czy to te kolory ale jest w tym LO jakaś magia … i ten zapach … taki ulotny i tylko dla mnie zrozumiały … miłości ojca do dziecka🙂

Skomentuj

