>lavender emotions

>

Nadszedł czas na prezentację kolejnej, już trzeciej, kolekcji papierów. ‚Lavender Emotions’ podobnie jak ‚Oblicza Barw’ w całości była przeze mnie ręcznie malowana. Mam nadzieję że papiery się Wam spodobają i będą się cieszyły popularnością na blogch w naszej Polandii, a chłodne barwy turkusu, mięty, wrzosu i różu zapanują w sercowym eterze walentynkowym🙂







Kolekcja już wkrótce będzie dostępna na stronach sklepu I lowe SCRAP.

15 komentarzy to “>lavender emotions”

  1. >gratulujęcudna kolekcja

  2. >Gratuluję, nachlapałaś się ;)Turkus oof course😉 ten róż.. ale damy radę !!!

  3. >właśnie wyściskałam aż dziecko z radościtakie "moje"są,śliczne!!!

  4. >cudne sa, wszystkie. W szczegolnosci zdobyly serce male serduszka i kratka

  5. >Piękna kolekcja – kupię na pewno. Teraz już wiem, skąd się wzięły różne wyzwania ;-)))

  6. >cudowne papiery – jak zresztą wszystkie Twoje🙂 'Oblicza barw' tak mnie zachwyciły na żywo, że wciąż boję się je pociąć😀

  7. >Papiery są piękne:-))) gratulacje🙂

  8. >Pyyyszne kolorki i boskie wzory. Mam nadzieję, że dam radę je nabyć w czasie mojego pobytu w PL…MUSZĘ JE MIEĆ!!!!!!!!

  9. >te papiery są genialne. Podobnie jak poprzednie. A może i lepsze ;]

  10. >są piękne i bardzo oryginalnezapraszam po wyróżnienie

  11. >Fantastyczna kolekcja!!!Już nie mogę się doczekać aż trafią na ILSowe półki😀

  12. >Swietna kolekcja, szczerze gratuluje pomyslu i wykonania

  13. >amrrrrrrrrrr😉 doskonale się zapowiadają🙂

Skomentuj

