>noworoczny poranek

>

W tym roku udało nam się spędzić ostatnie chwile Starego Roku i pierwsze Nowego w cudownych, bałtyckich krajobrazach – jak widać na zdjęciu macierzyństwo jest stanem permanentnym i nie ma urlopu – nawet po nocy sylwestrowej🙂 nie będę się rozpisywać – było pięknie, magicznie…

Mobilizacją do pracy kolejny raz stało sięwyzwanie ‚annomariowe’, kolejny raz ja podawałam pracę do liftu i kolejny raz jest to layout wspaniałej Chelseavn – jej prace są doskonał i nikt i nic nie jest teraz w stanie mnie uwolnić od tej fascynacji… aaaaaaaaa!!!🙂



Acha no i dzisiaj dalszy ciąg świętowania – dziś Dzień Dziadzi; a to jest kolejny rysunek (praca dla drugiego dziadka nie doczekała się zdjęcia, bo została przedwcześnie podarowana; to samo tyczy się karty:/ )

15 komentarzy to “>noworoczny poranek”

  1. >świetna!!ja też ogladalam prace tamtej Pani z zapartym tchem!a z czego ta śniezynka jest??podoba mi się bardzo:)

  2. >hmmm… jak by to delikatnie powiedzieć…ee, nie umiem delikatnie :PLift lepszy od oryginału! ZDECYDOWANIE!:*

  3. >niesamowity jest!!!

  4. >rzekłabym że lepszy od oryginału :-)super praca!

  5. >świetny!!rysunek dla dziadzi też🙂

  6. >rewelacja! podoba mi się pomysł ograniczenia kolorów do trzech i totalne wkomponowanie się w zdjęcie. (:

  7. >Twoja LEPSZA:))))wiesz?jak dla mnie ;))))))))))a Dziadzia przeszczęśliwy jak mniemam :)))

  8. >Fantastyczny scrap!!!Też jestem zdania, że Twój scrap jest lepszy🙂 jest bardziej… spójny😉

  9. >Cudowne kolory! I te wszystkie warstwy… rewelacyjny skrap🙂

  10. >świetny scrap!!! fantastyczne kolorki i dodatki i w ogóle cudna praca!!!

  11. >Twój lift pobił oryginał :)Masz zdolnego synka🙂

  12. >what can I say… really !!! this is so wonderful!

  13. >This is really beautiful!!!Thanks so much ania, I LOVE your style!

  14. >o mój Boże… Twoje prace to chyba sobie zacznę na pulpicie zasadzać coby na nie częściej patrzeć i się inspirować O_ocudne losy! (no pozwól że wszystkich komentować nie będę😛 ):*:*

  15. >te kolory zawsze mnie zachwycają… słońce i niebo … żółć i błękit idealni oddają klimat tamtego dnia !!!

Skomentuj

