>szalona zabawa

>

No nie mogłam się powstrzymać, gdyby mnie ktoś rękami i nogami trzymał to by mu się nie udało mnie zatrzymać przed zliftowaniem TEJ fantastycznej pracy Kaori. Byłam tak wyposzczona tą scrapową przerwą że potrzebowałam czegoś szalonego na rozruch🙂
Poza tym w kolejce do oscrapowania czekały zdjęcia Jasia w tych koszmarnych, paszkwilowych okularach – on chce jak mama i koniec… TU możecie zobaczyć że nie tylko moje dziecko odziedziczyło dziwactwa swojej Matki🙂



28 komentarzy to “>szalona zabawa”

  1. >o-mój-Boże!! o.OJak Ty tak umiesz, że tu wrzucisz, tam wrzucisz i już! Przecież to jest najlepsza strona jaką kiedykolwiek widziałam! nie mogę przestać się na nią gapić..cudna!(:

  2. >dzięki Nataly, ale błagam – zobacz oryginał! to dopiero jest mistrzostwo!🙂 ja jestem w tej pracy tylko naśladowczynią mistrzyni; mimo wszystko xoxo :*

  3. >Twoje prace są dla mnie absolutnie niewiarygodne!!! Wow! Bardziej tego wyrazić nie potrafię🙂

  4. >o matulu!!!! świetny i prześmieszny :DDDDDDDDDD

  5. >Anuś ja uważam, że Twoja praca jest lepsza,bo jest bardziej czytelna. Twoja przemawia do mnie i to jaaaaak przemawia

  6. >genialne! i scrap i zdjęcia! jestem oczarowana😀

  7. >super!ile sie tu dzieje!a zdjęcia Jasia sa boskie

  8. >mnie sie bardzo podoba🙂

  9. >REWELACYJNY!!Kolory mnie zamurowały – taki kop energetyczny, że hej! I to świetne połączenie takiej bazy (bo to zdaje się amber na spodzie?) z taką żywą kolorystyką… – tak świetnie mogło to wyjść tylko Tobie!

  10. >Za te kolory, za ten rozmach, za lekkość… No ja Cię nie kochać?🙂

  11. >Dzięki Twoim zdjęciom Aniu ten scrap zyskał moc. Absolutnie świetny lift. Oryginał w formie jest boski, ale te Twoje zdjęcia – CUDNE!

  12. >czapka z głowy przed tą panią :Pjest piękny!

  13. >Te soczyste kolory są świetne!

  14. >gorgeous!!!! love the color scheme!!

  15. >fanklub zakładam! Twój ofkors…zatyka mnie z zachwytu u Ciebie! ZAWSZE!!!to chyba nie jest normalne… żeby tak za każdym razem… żeby AŻ TAK!!….

  16. >sama radość bije od tego scrapka, tyle na nim się dzieje, oko kapitalne

  17. >No nie, wiesz, że chlapańców nie lubię, ale Ty mnie po prostu zmuszasz, żebym się nimi zachwycała! Za zbliżenia specjalny cmok -> :-* Okularki kapitalne! :-)))

  18. >To ma być LIFT???? Poprostu jesteś doskonała…

  19. >To too too jest lepsze od orginału!!!! Aż się napatrzeć nie mogę!

  20. >Wymiata!!!Zobaczyc tego scrapa i umrzec!

  21. >Ania no słów brak no człowiek jak widzi takie rzeczy to się zamyka w sobie no🙂 genialna jesteś !

  22. >cudny i kolory cudniaste

  23. >Just wonderful!! Love it! (sorry, I don't speak anything else except french and englsh, hope you'll understand…)

  24. >i znów te twoje gry … kolorem formą … przestrzenią – uwielbiam je !!!

Skomentuj

