>proszę… zrozum moją pasję…

>

„Michasiu proszę zrozum moją pasję, moją potrzebę posiadania różnych pieknych, wyjątkowych rzeczy… Ja wiem że to kosztuje, ale… czyż nie urodziłam się po to aby mnie rozpieszczać…?!🙂 (…)”
Hahahaha…

Mam zaszczyt zaprezentować Wam moją pierwszą pracę wykonaną z materiałów zgromadzonych w lutowym kicie ILS 2010.
Jako pierwsze wyzwanie przyjęłam propozycję liftu –> TEJ uroczo-pastelowej pracy, wygrzebanej w sieci przez Nulkę. Umówiłyśmy się konkretnie na wykonanie lifta przy użyciu nowego kitu.
Akurat idealnie się złożyło, że natchnął mnie tytuł oryginału...please understand


W ostatnim tygodniu udało mi się upolować na Allegro pięknego lomolubitela… problem w tym że bezwiednie zapłacił za niego mój mąż… nie wiedziałam jak mu przekazać tę radosną nowinę i z pomocą przyszedł mi właśnie ten lift🙂
Powstała papierowa torba, w którą zapakuję to cacuszko dla mojego Michałka… Torba ozdobiona listem  tłumaczącym zakup, moim radosnym zdjęciem z nowym nabytkiem🙂 oraz cudnym pinem z nadrukiem twinlensa, który wchodzi w skład lutowego kitu – mam nadzieję że całość pomoże mężowi przetrawić fakt pojawienia się w domu mojej kolejnej zabawki🙂


Aj low ju Michasiu :*

10 komentarzy to “>proszę… zrozum moją pasję…”

  1. >ha, ha!!! Kochana Miłość Ci wszystko wybaczy :))))ale pojechałaś z tym kitem:)a noc przespana:)??

  2. >haha – świetne!! I scrap bomba, i pomysł jak przekazać małżowi "radosną" nowinę też świetny!uśmiałam się😀

  3. >no przy takim przekazaniu radosnej nowiny chyba każdemu zmięknie serce ;)cudowna praca, jak zawsze😀

  4. >wow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. >świetny sposób na przekazanie radosnych nowin! (:też oglądałam tego Lubitela na Allegro. ale na razie kupiłam sobie inne cacuszko. (:stare aparaty górą! (:

  6. >"problem w tym że bezwiednie zapłacił za niego mój mąż…" To się nazywa kobieca przewrotność, kochana!😀 Ale za to pięknie się próbujesz wymigać, pięknie!🙂

  7. >jesteś niesamowita!!!! :DDDa to sznurkowe 'proszę' – rewelacja🙂

  8. >zazdroszczę pomysłów – w każdej dziedzinie !!!!

  9. >no nie! Wy chyba siedziałyście przy tym samym stole:)super!

  10. >nie ma to jak mieć pomysł na męża🙂

Skomentuj

