>wiosny!!!

>

Błagam mam już dość tego brudnego śniegu na ulicach, tego szarego, bezsłonecznego nieba, suchych badyli na drzewach, zmęczonych twarzy, chorób – marzę o wiośnie, o lekkich pastelowych barwach wokoło. W tym tygodniu będę czekała na wiosnę – głęboko wierzę w to że w końcu zaświeci słońce i pokażą się pierwsze źdźbła trawy… już niedługo.


W duszy gra mi już wiosenna zieleń – zgodnie z tym wewnętrznym trendem wykonałam journal dla mojej…
Nulki :*


Między okładkami znajdują się karty papieru akwarelowego i arkusze do journalingu – mam nadzieję że Ania będzie je regularnie wypełniać – to taka moja przedwczesna walentynka dla niej – wiem że już dotarla do adresatki więc publikuję.

Kompozycja okładki inspirowana charakterystyczną warstwowością prac Tary Anderson.

16 komentarzy to “>wiosny!!!”

  1. >piękna soczystość!!! wiosna wywołana do tablicy nie będzie długo się opierać!!!

  2. >Coś pięknego…Zazdraszczam :-)I też poproszę wiosnę…

  3. >absolutnie zzieleniałam z zazdrości!hihi cudne to foto-wywoływanie🙂

  4. >Och – te soczyste kolory… Tęsknota za wiosną to i moja przypadłość – utyskuję na to już nawet na swoim blogu🙂 Piękny prezent zrobiłaś Nulce🙂

  5. >Piękny ten art-journal! Zieloności cudowne! Grunt to nosić wiosnę w sobie, wtedy śniegi nie straszne… Ale jednak, ma się już dość, oj ma🙂

  6. >uwielbiam to uczucie kiedy wchodzę do Ciebie i opada mi szczęka z zachwytu. bo za każdym razem jak wchodzę jestem świecie przekonana, że nie możesz pobić wcześniejszego postu.. a jednak…HBM! (:

  7. >O kurka … ale kolory …O.o Cudo!

  8. >zielono, zielony, zielone… mrrrr. zielono mi😀 ty wiesz.. rozkosz dla oczu i serca

  9. >oj rozkosz rozkosz , masz racje Rossalko🙂

  10. >soczyście wiosennie. Fantastyczna praca!

  11. >ohh ja tez zzielenialam:)

  12. >tyb pokręcie mój kochany :**

  13. >super sprawa taki zapiśnik🙂

  14. >dziekuję, dziękuję, dziekuję :*

  15. >zazdroszcze Nuli😛🙂

Skomentuj

