>mamusiu pjooooosze…

>

W niedzielę mimo przeciągającej się choroby i śnieżnej pogody wybraliśmy się rodzinnie na krótki spacer na naszą leśną działkę. Nie mogliśmy nawet otworzyć furtki – śniegu prawie po kolana! ale jak tam pięknie, czysto, biało… obserwowaliśmy z Jasiem ślady zajęcy na naszym białym trawniku…
Kiedy mój dzielny maluch przedostał się pod wiatę do letniego domku nie chciał za nic wracać do domu: „Mamusiuuu pjoosze, chcę się jsce pobawić… pjoooosze” – w trakcie gdy wypowiadał to urocze zdanie mamusia robiła zdjęcia oczywiście🙂 oczywiście zostaliśmy jeszcze jakieś 10 minut, co Michał przypłacił odmrożeniem palcy u stóp – ale czego się nie robi dla tak słodkiego malucha, który z tak rozbrajającą minką, przechyleniem ciała i wygięciem nogi „pjosi” o jeszcze chwilę zabawy?

Do zrobienia tego LO’sa zmobilizowała mnie Nulka, proponując tym razem w ramach zabawy annomariowej zinterpretowanie TEJ mapki. Przyznam szczerze że sama forma projektu kompletnie mnie nie porwała🙂 ale pomyślałam sobie – zrobię sobie przerwę w kompozycjach „kitowo-lutowych”, zabiorę się dla odświerzenia za jakieś inne kolory…
… no i co?! wyszło jak zawsze🙂 mimo iż użyłam innych materiałów i tak wyszło kolorystycznie dokładnie „kitowo-lutowo” – jak mam ‚fazę’ na jakieś kolory to nic mnie od tego nie odciągnie – na dodatek ta żółta kurtka Jaśka…
Pionowe przeszycia na tekturowych literach podebrałam od Diny (‚ponderings’).

10 komentarzy to “>mamusiu pjooooosze…”

  1. >U Ciebie jak zwykle świetnie:)

  2. >Wooow, mega kika jest!A co to za bossski kasetowy papier ;>??

  3. >pięknie! pozazdrościć takiego patrzenia na świat!

  4. >Oprzeć się nie można, absolutnie. I dobrze, opłaciło się, co widać na załączonym obrazku :-))

  5. >boski scrapek! jaś słodziak maksymalny – nie da się odmówić :)a na żółty też mam fazę😀 i pomyśleć, że kiedyś wręcz nie lubiłam…

  6. >super!!! nikt by się nie oparł!- świetne zsdjęcia!!!

  7. >Juunka – to papier z kolekcji Boyfriend Cosmo Cricket;dziękuję Wam bardzo!

  8. >cudna żółć … zestawiona z wypłowiałą zielenią ……… całość jak zwykle dynamiczna i bardzo pozytywna w odbiorze …

  9. >przepiekna praca-taka cieplo zimowa mimo odmrozonych paluchow😉

Skomentuj

