>obrazek w kolorach przedwiośnia

>

Wysłałam w tym roku kilka walentynek do moich scrapowych koleżanek – udało mi się zmobilizować w odwecie za pamięć o moich urodzinach, w podzięce na życzenia świąteczne, lub po prostu za to że są :*

Jedną z nich prezentowałam Wam przedwczoraj – art-journal dla Nuli, dzisiaj przyszła kolej na prezent który wykonałam dla Uli.

Miałam nadzieję że będzie on dla niej niespodzianką i dotrze do Francji zanim trzeba będzie opublikować kolejne wyzwanie kolorystyczne na art-piaskownicy, niestety nie udało się – a opublikować musiałam bo zawartość Ulowej ramki idealnie wpasowała się w najnowszą gamę kolorostyczną proponowna przeze mnie na piaskownicowym blogu wyzwaniowym.

Zapraszam Was do zapoznania się z wyzwaniem i obejżenia wszystkich przedwiosennych, piaskownicowych prac —> TUTAJ.
A tutaj część z tego co poleciało w świat niosąc ładnek pozytywnej energii🙂
od dzisiaj codziennie będę odkrywać przed Wami kolejne zawartości tych kolorowych pakunków.

14 komentarzy to “>obrazek w kolorach przedwiośnia”

  1. >śliczny obrazek,a prezentów od Ciebie to można tylko pozazdrościć:)

  2. >Właśnie🙂 tylko pozazdrościć🙂

  3. >a to szczęściary! ramka boska i te kolory! Ula musi być zachwycona :)Ania jeszcze,jeszcze- ja mam doła zimowego- u ciebie taki zastrzyk energii!

  4. >matko święta, święty mikołaj czy jako o _O ramka jest rewelacyjna, starszzzzznie podoba mi się zestawienie kolorów, swoboda, luz.. kurczę bosssokości

  5. >Kocham to zestawienie kolorów! A prezenty czynisz bossssskieeee…

  6. >cudna, cuudna ramka!!!!!!!!!a prezentowa produkcja…wow! święty mikołaj wymięka, no ale co się dziwić. Ty jak elf wyglądasz, więc co to dla Ciebie ;):*

  7. >te warstewki podzdjęciowe – miodzio!

  8. >szczesciary :))))piekna rameczka :**

  9. >dziekuję Wam dziewczyny bardzo :*K_maja – i nie wiem czy mam sie obrazić🙂 hahahaha

  10. >cudna ta niespodzianka!

  11. >cudne kolory i kapitalna interpretacja w twoim wydania … zazdrość wskazana🙂

  12. >Cudny scrapek. I te kolory :)Opakowania prezentów już kuszą, a co dopiero zawartość🙂 Zazdroszczę obdarowanym.

  13. >śliczy, superowe kolorki:)

  14. >Piekne prace… ta ramka dla Uli jest niesamowita… kolory boskie i natychajace… Lowe :****

Skomentuj

