>’soulmate’ & giveaway!

>

Witajcie na początku nowy scrap (no nie taki nowy bo ma już ze trzy dni) – mój pierwszy layout na nowych papierach Lavender Emotions – one sa boskie! Nie dlatego że ‚moje’, wiem ze nie powinnam siechwalić, ale dziewczyny – one się same tną! Hahahaaha – to nie będzie skromny wpis🙂

Praca nad tym scrapem była czystą przyjemnością! Tak się rozochociłam że pocięłam już dwie całe kolekcje🙂 prace czekają w kolejce do publikacji.
A tu kilka szczegółów – m.in. ręcznie robiona przez Basię „koronka”.

————————————————————————————————-

A teraz uwaga, uwaga… Z okazji drugiej rocznicy mojego blogowania, która przypada dokładnie za tydzień (18 lutego) ogłaszam anno-mariowe giveaway! Pomyślałam sobie że Tłusty Czwartek jest idealnym dniem, żeby takie candy ogłosić🙂
W skład „zestawu” wchodzą trzy kolekcje papierów zaprojektowane przeze mnie dla I lowe SCRAP (Oblicza Barw, Owocówki i Lavender Emotions), oraz biżuteria w kolorach które ostatnio są moimi faworytami: naszyjnik z kul turkusu i kolczyki z niebieskiego korala i krzemienia gołębiego.

And now attention, please! To celebrate the second anniversary of blogging that comes in a week (February 18th) I announce teh Anna-Maria giveaway!
The set consists of three collections of papers I designed for ILS (Oblicza Barw, Owocówki i Lavender Emotions) and a set of jewellery in my favourite colours lately: a necklace made of turqouise balls and a pair of earrings made of blue coral and grey flint.

Zasady wszystkim znane: zostaw swój komentarz pod tym postem i zamieść informację wraz ze zdjęciem na swoim blogu (we wpisie lub na bocznym pasku).
Candy potrwa dwa tygodnie do 25 lutego – 26 lutego podam wyniki.

The rules are quite obvious: leave your comment under this post and put the info about the giveaway on your blog (in a post or a sidebar). The candy will last through February 25th – the results will be announced the following day.

144 komentarzy to “>’soulmate’ & giveaway!”

  1. >Scrap widziałam rzeczywiście już pewnie ze dwa dni temu – i zachwycił mnie niesamowicie. Ale to nie nowina… Tak sobie myślę, że moje wpisy u Ciebie wkrótce staną się nudne i przewidywalne😉

  2. >na takie pyszne candy to ciężko się nie zgłosić…!🙂

  3. >scrap jest cudowny, a w kolejce bo tłuste, soczyste cukieraski staję

  4. >alez ten motyl piękny ! Chyba w końcu muszę spróbować czy się same tną😛 sto lat z okazji urodzin bloga , mnóstwa weny na następne lata! a po takie cukierasy to grzech nie stanąć w kolejce😛

  5. >Piękny scrap.Taki energetyzujący! :)Skusiłam się na anno-mariowe giveaway🙂

  6. >Ach, to Ty jesteś sprawczynią tych kolorowych papierów!!!Podziwiam Twoją inwencję twórczą🙂, jesteś w mojej scrapującej czołówce nie-do-doścignięcia…Wpisuję się na listę chętnych w candyzabawie i gratuluję już dziś drugiej rocznicy blogowania! Buziakikornelia http://www.zupkamimi.blogspot.com/

  7. >gratuluję rocznicy, info u mnie po prawej, kiciula.blogspot.com🙂

  8. >to ja też się zgłaszam i zapraszam do siebiehttp://wchatcemagialeny.blogspot.com/🙂

  9. >18 lutego mój Małżon obchodzi 34 urodziny. Data zatem jak najbardziej zacna :DWszystkiego dobrego i tłustego http://37prawd.bloog.pl/

  10. >Śliczne! Też się zgłaszam do przygarnięcia tych słodkości…

  11. >Te scrap sprawia, że chyba znów po nastu latach zacznę lubić niebieski!Owocówki już mam, na pozostałe papierki mam wielką chrapkę, więc staję w kolejce🙂

  12. >I ja się skromnie zgłaszam :)http://plakatowka-skrapowisko.blogspot.com/

  13. >No oczywiście że sie zgłaszam!:)A scrap jest boski! Takie kolory!

  14. >Łasuchem na słodkie jestem okropnym, więc ustawiam się z nadzieją w kolejce po Twoje candy/giveaway… Te kolory lawenderowe zestawione ze szmaragdami(choć fiolet w ogóle lubię) w pierwszym momencie nie podobały mi się, ale coraz bardziej sie do nich przekonuję…

  15. >'soulmates' są po prostu wypasione! te warstwy na końcach, przeszycia w literkach, białe teksty… bosko!Niekończącej się weny z okazji 2 rocznicy blogowania! (:

  16. >Stanę w kolejce i ja🙂

  17. >Przepiękny scrap. :DZ chęcią osobiście się przekonam jak pracuje się z tymi papierami… jeśli się do mnie szczęście uśmiechnie w Twoim losowaniu.🙂

  18. >ja też się zgłaszam:)

  19. >o! ja dopiero zaczynam scrapować na żywo (wcześniej tylko digi), a oblicza barw to pierwsze papiery, którymi zacieszam, więc dopisuję sie w kolejkę :)http://martuuha.blogspot.com/

  20. >jaami dpisuje sie;)cudny scrap

  21. >fantastyczna praca!!!ja też w koplejkę sie ustawiam:)))kolorów pragnąc;)!

  22. >piękności, więc i ja się grzecznie ustawiam czekając na finałhttp://dorkapoland.blogspot.com/

  23. >cudnościzajmuję więc miejsce w kolejce🙂

  24. >ponieważ lubię łakocie i łasuch ze mnie straszny, to się zapiszę :)http://pszczolkowo.blogspot.com

  25. >Serdecznie gratuluje 2 rocznicy blogu.

  26. >a to i ja się dopiszę po takie słodkości🙂

  27. >ja również się ustawię i okrzyknę za resztą pań – Cudny Scrap!

  28. >Super, ja się zgłaszam🙂

  29. >Piękny skrap. Zresztą jak wszystkie Twojego autorstwa:)Do candy także staję w kolejce.

  30. >tez sie zglaszam;d zaraz dodaje info na moim blogu;d;d

  31. >ustawiam sie w kolejce:)i pozdraiwam:)

  32. >Bosz 32 w kolejceeeeeee Ech ten blogrer :PUstawiam się a jakże

  33. >Turkusowo-niebiesko-zielone kolory jak nic przywodzą na myśl wakacje nad ciepłym morzem… chciałoby się, oj chciało🙂 A tymczasem mogę tylko pomarzyć: i o wakacjach, i o wygranej w candy😉

  34. >Ajajajaj! Na Anno-Mariowe candy to ja tutaj się w kolejce ustawiam koniecznie ;]

  35. >zgłaszam się! Twoich papierów nigdy za wiele!🙂

  36. >Serdeczne gratulacje z okazji 2 rocznicy bloga:-)) i ja staję w kolejce po te słodkości:-)))Pozdrawiam:-)http://handemadebylily.blogspot.com/

  37. >Spragniona barw, przychodzę i ja:) Gratuluję rocznicy!

  38. >Scrapek tradycyjnie rewelacyjny! Odmówić urodzinowych słodkości nawet nie wypada, więc sto lat! :o)

  39. >fajnie było by popracować na tych papierach:)a biżuteria piękna:)

  40. >Prace podziwiam odkąd jestem na blogspocie, info o give away zamieściłam, zatem ustawiam się grzecznie w kolejce do cukierasów🙂

  41. >Anuś🙂 Niech Ci się zawsze chce tworzyć, jak nie dla siebie samej, to dla nas, dla narodu!🙂 Jesteś moją Mistrzynią!Biżu w kolorach cudnych! Proszę mnie wylosować. ;)))

  42. >wielu, wielu takich rocznic!jak zawsze cudny scrap…a te przeszycia literek niedługo będą na każdym scrapie w sieci :)))kuszące rozdawictwo🙂

  43. >Że scrap jest piękny to wiadomo (dodałam sobie go do ulubionych jak tylko pokazał się na flickrze), a że słodkości pyszne to ustawię się w kolejce.I gratuluję rocznicy.

  44. >z wielką chęcią się zgłoszę🙂

  45. >i ja się zapisuję🙂

  46. >Gratuluję rocznicy!!!oczywiście i ja ustawiam się w kolejce=)http://kapi-kap-kap.blogspot.com/2010/02/walentynki.html

  47. >Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I hope I can take part in this candy?I added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/Thank you so much for the chance to take part!!!Greetings from Russia,Ukka

  48. >No to i ja sprobuje!!! :*Chcem, pragnem, marzem zeby posiadac te candy!Buziaki

  49. >Dopisuję się do kolejki🙂

  50. >ponieważ papiery sa cudne i za każdym razem żal ich ciąć, postanowiłam ustawić sie w kolejce po następne ;)pozdrawiam cieplutkoaga/gooseberry

  51. >Oh, cudne papiery!www.mana-j.blogspot.com

  52. >To gratulacje z okazji rocznicy😀 i jeśli można to się dopisuje do zabawy ;)klamaja.blox.pl

  53. >Jakie wiosenne cukieraski – z ochota ustawiam sie w kolejeczce:)www.koralikowaweraph.blogspot.comPozdrawiam, Weronika

  54. >Aniu gratuluję rocznicy, scrap jest boski, uwielbiam go od pierwszej chwili gdy go ujrzałam, jak tylko odzyskam swojego bloga zamieszczę banerek :)acha i dzięki🙂 buziaki;)

  55. >No pięknie, pięknie, aż wstyd się nie ustawić. I wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!!!Info u mnie po prawej:http://alisapassion.blogspot.com

  56. >Cudnie!gratuluję 2 latek i pozdrawiam*

  57. >Gratulacje :)I oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudowności.

  58. >Gratuluję i oczywiście ustawiam się wkolejce :)http://www.radosnyczas.blox.pl

  59. >i ja się dopiszę :)http://mano-amatas.blogspot.com/

  60. >Mam nadzieję że tyłów nie zabezpieczam🙂 Data piękna dzień kiedy mąż poprosił mnie o rękę wiec może może🙂

  61. >Rybiooka, ja cię osłaniam :)))Droga Anno Mario, stanie w kolejce po Twoje papiery jest jest dla mnie niemal tak przyjemne ja pluskanie w morzu. Wiem, że szanse niewielkie, bo zaraz będzie tu tłum Twoich wielbicielek, ale spróbować muszę.

  62. >To i ja dołączę do grona chętnych :)Aneladgam, http://lylis.blox.pl

  63. >Anno-Mariowy gaveaway jest fantastyczny. Zgłaszam chęć jego posiadania🙂

  64. >u ciebie to mogę stać i stać ……… i czekać i czekać ……… bo warto – pyszne słodkości :Phttp://kigabet.blogspot.com/2010/02/candy-coz-chciec-wiecej.html

  65. >piękne słodkościdopisuję się..

  66. >I ja chcę wziąć udział w zabawie:)Pozdrawiam Joasia!http://joasiunia.blogspot.com/

  67. >super! ustawiam się w kolejce ;)www.mollownia.blogspot.com

  68. >Niemożliwe, by oprzeć się pokusie posiadania takich papierów🙂 Więc i ja dopisuje się do kolejki🙂

  69. >Scrap cudowny!A słodkości wyglądają przepysznie – ustawiam się po nie w kolejce i przy okazji gratuluję dwóch lat blogowania!🙂

  70. >Scrap jest cudny!A candy – pychotka. Dopisuję się.No i gratuluję rocznicy.

  71. >Scrap – cudo!A na candy mam olbrzymią chrapkę🙂

  72. >Uwielbiam turkus, żaden inny kolor nie działa mi tak na zmysły :)I dopisuję się do candy.

  73. >Gratuluję rocznicy i ustawiam grzecznie w tym wielgachnym ogonku :)http://monika-jot.blogspot.com/2010/02/zuziowa-tworczosc.html

  74. >Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy! Ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie:)Pozdrawiam,Asiasfilcowani.cba.pl

  75. >ja tez sie ustawie🙂

  76. >pyszności, zapisuję sie z przyjemnoscia i życze kolejnych lat blogowania. info u mnie tu : http://myslipisane.blog.onet.pl/CANDY-CANDY,2,ID399235356,n

  77. >Gratuluje blogowania, ale przede wszystkim dziekuję za cudne papiery.A teraz spróbuję szczęścia:http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/01/candy-lutowe.html

  78. >scrap jak zwykle wspaniały!!a po candy ustawiam się w kolejce, info już u mnie na blogu🙂

  79. >Chętnie przygarnę nagrodę :)Info u mnie na pasku bocznymPozdrawiam🙂

  80. >Wspaniały scraptaki z klimatem:) A papiery niesamowicie urocze.Oczywiście stawiam się w kolejce po te piękność…moze los się uśmiechnie:)

  81. >wspaniały scrap🙂 piękne ma kolorya po candy chętnie się ustawię w kolejce🙂 info na pasku bocznym już jest

  82. >Ja też staję w tym dłuuuugaśnym ogonku! Może się uda?http://hendmejdbajkejt.blogspot.com/

  83. >Z przyjemnściąwezmę udział w zabawiewww.bizugagipy.blox.pl

  84. >Takie SPA marzenie… morze się ziści;)

  85. >Mam problem z usunięciem moich poprzednich wpisów, pomyliły mi się blogi, zrobiłam okutnego byka, ale i tak chciałabym wziąć dział w losowaniu

  86. >piękne candy, turkus jest niezwykły w każdej postaci! Staję w kolejce :-)diabolopomidoro.blogspot.com

  87. >przekonałaś mnie😉 poproszę cukierka !

  88. >gratulacje z okazji pierwszej rocznicy:) również ustawiam się w ogonku po pyszności

  89. >Ja też, ja też! W kolejeczce grzecznie🙂

  90. >wszystkiego najlepszego z okazji 2 urodzinek bloga:) życzę, aby kolejne lata były pełne niewyczerpanej inspiracji do tworzenia pięknych rzeczy:)i oczywiście ustawiam się w kolejce po słodkości:)http://wlodziowachatka.blogspot.com

  91. >Też się piszę na takie słodkości😀

  92. >Congratulations on your Anniversary!Your scrapwork is amazingly beautiful! Especially all things you do in turquoise!Warmest regardsSussie in Sweden🙂

  93. >Gratuluję i tez się zglaszam

  94. >Świetne słodkości. Aż ślinka leci. Dlatego ustawiam się w tej dłuuuugiej kolejce.

  95. >Witam =]Chciałabym się zapisać na Candy..=]Mam nadzieję, że częściej będę tu zaglądać.Pozdrawiamhttp://pierwszekroczki.blogspot.com/2010/02/candy-na-blogu-anna-maria.html

  96. >ustawiam się w kolejce:)

  97. >:) I jak tu się nie skusić na takie słodkości?

  98. >nie pamiętam czy już się wpisywałamooo.teraz już wiem na pewno!pozdrawiam😉.matka.

  99. >Jak na moje początki scrapowe a jednocześnie miłośniczkę biżuterii, to stanęłam we właściwej kolejce. czy los się do mnie uśmiechnie.MuzaJo z http//muzajo.blox.pl

  100. >:) Ale cudowności – papiery te właśnie miałam zakupić, ale się wstrzymam parę dni, a biżuteria – aż ślinka cieknie. Z miłą chęcią się zapisuję🙂

  101. >ja też bym chciała. pozdrawiam

  102. >i ja chętna jestem😀 zapraszam do Paszczakowic

  103. >ja tez wpadnę, a co. (:

  104. >i ja również chętna jestem na te słodkości🙂

  105. >Przepiękne!chętnie ustawiam się w kolejce !

  106. >To ja też spróbuję szczęścia. Pozdrawiam.

  107. >Warto sie w takiej kolejce ustawić🙂 Gratuluję rocznicy i pozdrawiam :)http://vairatka.blogspot.com/

  108. >Papiery cudne a scrap… słów brakuje by go opisać! Ustawiam się w kolejce – może mi się poszczęści :)Pozdrawiam,Margothttp://theworldofmargot.blogspot.com/

  109. >Uwielbiam te Twoje papiery. Faktycznie same się tną :)Ustawiam się w kolejce.

  110. >Zgłaszam się do losowania wstawiłam notkę na http://www.Court-WTP-PTP.blog.onet.pl

  111. >Przecudne kolory :)Jako nowatorka w tej dziedzinie pozostawiam tu oto pierwszy swój komentarz i chęć wygrania candy :)http://adniesta.blogspot.comPozdrawiam serdecznie!

  112. >I ja ustawiam się w kolejce chętnych.Życzę Ci wielu lat blogowania.Pozdrawiam,Enyohttp://tancowalaiglaznitka.blogspot.com/

  113. >Ja też stanę w kolejce.www.karola-handmade.blogspot.com

  114. >to jeszcze ja się skuszę :)))śliczny LO! coraz bardziej zakochuję się w twoich papierach😀

  115. >Widzę,że jeszcze nie jest za późno.I ja się piszę na Twoje Candy.

  116. >Ja już dawno się w nich zakochałam!Wszystkiego NAJ! z okazji 2 rocznicy blogowania!U mnie po prawej stronie informacja;)

  117. >Ileee ludziów.. ALe i tak się piszę ^^www.swiatloli.blox.pl

  118. >a ja adresu nie podałam..nie wiem czy trza, ale poprawiam się:www.zakreconaja.blogspot.com

  119. >Nie próbowałam jeszcze pracować z tymi papierami, a Ty czarujesz z niego cuda, więc pomyślałam, że też zgłoszę się do Twojego candy. A może uda mi się wylosować prezent?:)Pozdrawiam ciepło, sniff

  120. >Gratuluję drugiej rocznicy bloga!!Wspaniałe candy, Papiery Twojego projektu są bardzo fajne i świetnie się z nimi pracuje :)Oczywiście staję w tej długiej kolejce…http://berisart.blogspot.com/

  121. >www.candy-candy.blog.onet.plSuper może się chodziarz jeder raz uda😉

  122. >Piękne kolorowe Candy z przyjemnością biorę udział. Miłego dnia. Monika

  123. >Tez sobie tu zapukam Puk Puk, i w kolejce sie ustawie🙂 Love,Nescawww.dollwithasoul.blogspot.com

  124. >Ja też poproszę😛

  125. >hmm…czyzby mnie tu jeszcze nie bylo? :)buziole

  126. >ja tez do ogonka dołączam, bo cuda tu takie, że aż głowa mała… ;)http://zakamarek-karoli.blogspot.com/

  127. >Gratulacje!Chętnie wezmę udział w losowaniu, bo smakowite kąski proponujesz;)Pozdrawiam

  128. >łojjjj ale koleja, no nic stanę i postoję🙂 uwielbiam tu zaglądać i podglądac🙂

  129. >takie wspaniałości, że żal nie spróbować…http://scrapgaleria-ivy.blogspot.com/

  130. >Rocznicowe Gratulacje !!!No i oczywiście ustawiam się w tej dłuuuugaśnej kolejce🙂

  131. >Gratuluję rocznicy i z przyjemnością ustawiam się w kolejce.

  132. >piękna rocznica😉 i ustawiam się w kolejce

  133. >Ja również grzecznie ustawiam się w kolejkę :)http://tamis-robotki.blogspot.com/

  134. >Ja również się zgłaszam i z niecierpliwością czekam na wyniki ;)No i gratuluję z okazji rocznicy, oczywiście ;D

  135. >www.robionerecznie.blogspot.comBym zapomniała

  136. >To i ja staję w kolejce po słodkości ;o)Kama

  137. >i ja ustawiam się w kolejce:)

  138. >ja chcę ja chcę..:)) Pięknych "rzeczów" nigdy dość !jednorodzinny.blogspot.com

Skomentuj

