>buziaczki ślę…

>


zdjęcie inspirowane

Buziaki ślę i mnóóóóóóstwo pozytywnej energii🙂

A na dokładkę ujawniam prezent dla mojej „Walentynki” wylosowanej w walentynkowej wymianie na art-piaskownicy. Moje cudaki trafiły tym razem do Ibiska – a że Ewa żółty i zielony lubi to dałam czadu🙂

Cynobrowy notes, kolczyki z zielonymi, szlifowanymi kryształowo cyrkoniami i ozdobne szpile do scrapbooków różniastych🙂

Do wykonania notesu użyłam boskiego materiału pochodzącego z lutowego kitu ILS  – którego już niestety nie ma w sklepie🙂 hahaha (chyba trzeba będzie limity zwiekszyż, bo to dopiero połowa miesiąca i zestawów już brak).
Przypominam o moim małym, rocznicowym giveaway – można się wpisywać jeszcze półtora tygodnia! A teraz zmykam do moich Walentych :*

5 komentarzy to “>buziaczki ślę…”

  1. >to Ty tez bizutki robisz>>??jestem pod wrazeniema te dzisiejsze walentynki cudniaste:)

  2. >rany! a ja w głowę zachodziłam kto ten notes zrobił. Jako absolutna fanka żółtego zapisuję się w kolejce po takie cudo w przyszłości ;P

  3. >buziakowe zdjęcie ślicznei te prezenty.. zazdroszczę obdarowanej🙂

  4. >śliczny komplet a jaki słoneczny, wszystkie lody topi

  5. >Tak piękne żółte kolorze, że aż mi się lato marzy…=]

Skomentuj

