>art-journal?

>

Art-journal, a raczej ciąg dalszy albumu domo-wędrującego – edycja 2010. Kilka dziewczyn z art-piaskownicy podjęło się comiesięcznego wyzwania – realizacji osobistego tematu. Na styczeń było przewidziane „lustro” wg pomysłu Nulencji… no mnie to lustro jakoś w tym miesiącu nie podeszło, nie miałam materiału zdjęciowego na ciekawy wpis w tym stylu, a ponieważ ma to być trochę pamiętnik, trochę „art” to wykonałam to co akurat mi w duszy grało…

strona jest maleńka, ma zaledwie 6×6 cali (czyli mój tradycyjny format wpisowy) i inspirowana jest przeszyciowymi pracami vee; cytat ukradłam Uli – baaaardzo mi się spodobał tekst i pasował mi do klimatu, który chciałam oddać :*

8 komentarzy to “>art-journal?”

  1. >no co ja mogę powiedzieć.NA tak małej powierzchni tylko treści. Ślicznie

  2. >co tam ślicznie…prześlicznie.

  3. >lubię, bardzo lubię…bardzo bardzo lubię….

  4. >No, w pewnym sensie to lustro jest – odbicie tego, co Ci "akurat w duszy grało" :-))Piękne i prawdziwe🙂

  5. >Lustro – czyli spójrz w lustro, zajrzyj w duszę… Wyszło Ci świetnie!

  6. >Uwielbiam Twoje prace i pomysły, ta też mi się podoba…a ta fota to juz w ogóle🙂

  7. >ze zdjęciem pięknym piękny scrap!!!

Skomentuj

