>dokładnie dwa lata

>

Dzisiaj mijają dokładnie dwa lata od kiedy założyłam swojego scrapowego bloga. Napisałam od tamtej pory dokładnie 290 postów, a moją stronę odwiedziło 178.899 osób z całego świata!
Z okazji tej rocznicy chciałabym gorąco podziękować Wam wszystkim, którzy tu zaglądacie oraz dwom wyjątkowym osobom:
Mirabeel – od której wszystko się zaczęła i która dzielnie pomagała mi raczkować w nieznanym dla mnie wtedy świecie scrapbookingu oraz
Nuli :* która otworzyła przede mną nowy, kreatywny wymiar w scrapach i dzięki której mam możliwość realizowania się również jako projektantka.
Przypominam o rocznicowym CANDY, które trwa jeszcze tydzień🙂 ponieważ chętnych jest sporo wylosuję również drugą osobę, która otrzyma nagrodę niespodziankę.
 

A teraz wróćmy do codzienności – na piaskownicy kolejna edycja Scrapliftu; pracę do liftowania projektu S@fo zaproponowała Anita. Szczerze przyznam że trudno było mi się odnaleźć w chaosie oryginału – postawiłam na zdecydowany kolor – kolejny raz pomogła mi w tym kolekcja Lavender Emotions🙂

21 komentarzy to “>dokładnie dwa lata”

  1. >a ja dziękuję Ci że założyłaś bloga i mogę oglądać Twoje prace :* i pomacać Cię na żywca🙂

  2. >no super, ale kolorki faktyko oczorwące😉 a przy okazji, chciałam powiedziec ze mnie twoje lavender emotion tak na plus zaskoczyło na żywo, że naprawdę nie mogę uwierzyc!

  3. >Anno-Mario, właśnie tydzień temu kupiłam sobie zestaw kolorystyczny fałdowanego bristolu, zobaczyłam i zapragnęłam robić na nich/z nimi scrapy…;)Twój jest boski!Gratuluję rocznicy i, tak jak Ty jestem bardzo wdzięczna Nuśce za całokształt.I Tobie dziękuję za doznania i wrażenia, których pełno odbieram zaglądając do Ciebie.Niech żyje scrapbooking i wszyscy, którzy się nim zajmują i interesują.I błagam o info, co Wy robicie, że macie na to czas????????????

  4. >Gratuluję drugiej rocznicy blogowania!!!Scrap jest superowy!!!Kolory, forma, dodatki… zachwycające :):*

  5. >Nie do wiary, ale w związku z tym, co napisałaś o ilości odsłon, dziś po raz pierwszy po wejściu na twoją stronę spojrzałam na licznik. I wiesz co ram ujrzałam? 179000 – okrąglutkie🙂 A to oznacza, że od twojego wpisu byłam 101 osobą, która tu zajrzała. Wow! W tak krótkim czasie. Twoje prace są dla mnie niesamowite. Uwielbiam twój styl. Muszę podziękować Mirabeel – bo gdybyś nie miała bloga, nie mogłabym oglądać twoich genialnych LO'sów. Ze wszystkich "tworów" scrapbookingu LO'sy są mi najbliższe – mam największą radochę, przy ich robieniu. Nie ukrywam, że z uwagą śledzę twój blog – jest bardzo inspirujący. Na koniec tej laurki🙂 (ale naprawdę bardzo szczerej) pozostają mi już tylko życzenia (jakże samolubne :D), które brzmią – miej czas, zapał i natchnienie, by tworzyć swoje wspaniałe prace forever🙂

  6. >nie umiałas się odnaleźć? ha! toż to najcudniejszy scrap jaki ostatnio moje oczy widziały! te mocne kolory są fantastyczne🙂 ah-mam nadzieję kiedyś móc go zmacac :)gratuluję rocznicy, życzę kolejnych lat , kolejnych projektów równie dobrych i lepszych :*

  7. >Aniu, jeszcze raz gratuluje Ci tych dwóch lat. Stałaś się jedną z najbardziej rozpoznawalnych scraperek w Polsce, jeśli nie w Europie. Z każdą kolejną pracą mam jeszcze większe ciary! i to jest niesamowite. Życzę Ci tyle samo entuzjazmu i energii przy tworzeniu następnych prac i pomysłów, których każda z nas zdrowo pozazdrości. (:

  8. >Scrap jest świetny! Kolory przepiękne!A z okazji rocznicy: STO LAT!🙂

  9. >Piękny scrap!! Wcale nie widać że miałaś z nim trudności :*

  10. >Początki pamiętam :)Teraz mówię wielkie WOW!! bo Twoje prace to istne wulkany energii i niespotykanych emocji! :)Ale połączenie kolorów na tym scrapie…mrrrr🙂 Rozkosz dla moich oczu!🙂

  11. >Aniu, za to Cię właśnie podziwiam za twój upór, rozwój, pełnie emocjo którą podajesz nam za każdym razem i dzięki ze możemy w tym wszystkim uczestniczyć, podziwiać uczyć się, sto lat kochana!!!

  12. >gratuluję rocznicy:) ale ten czas szybko leci……..scrap świetny jak zawsze:)

  13. >dziewczyny, ja Wam po prostu…… DZIĘKUJĘ z całego serca!!!

  14. >Hip hip hurra z okazji rocznicy.A acrap Ci wyszedł bosko😀

  15. >gratulacje wielkie!!! za wytrwałość i odwagę!!!a za wrażenia, które serwujesz (i tym razem:))) stokrotne dzięki!!!dalszego blogowania twórczego :))

  16. >Gratulacje!!!!I ja również dziękuję, za te cudeńka, które można u Ciebie podziwiać i inspirację, którą można czerpać z Twoich prac.

  17. >buzior:***pokręcie…

  18. >gratulacje:-))) super, że masz tego bloga bo to mój najulubieńszy:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

  19. >Kocham takie zestawienie kolorów🙂

  20. >Gratulacje z okazji drugich urodzin bloga. Uwielbiam Twoje prace są takie pełne energii.

  21. >dziękuję Wam!!!!!!!!!!!!!!!

Skomentuj

