>wiosna, wiosna!!!

>

A przynajmniej jakis mały wstęp do wiosny mamy dziś za oknem🙂 Tyle dziś pieknego słońca… cudownie! Chyba moje wywoływanie ciepła przyniosło jakieś efekty.
Pamiętacie moje wiosenne oczekiwanie, które sfotografowałam w ramach wyzwania bench monday? Na bazie tego zdjęcia powstał scrap na wyzwanie mapkowe zaproponowane na blogu Studio Calico –> w sumie to nie wiem dlaczego je podjęłam, bo ani mapka, ani przykładowa praca mnie za serducho nie złapały – to był impuls, kompletnie nie wiem czym wywołany🙂

Dla zainteresowanych – hiacynty zdążyły rozkwitnąć, ba one już od dwóch dni przekwitają – na szczęście z łodyg wyrastają kolejne kwiaty, a poza tym w niedzielę zostałam obdarowana kolejnymi kilkoma doniczkami tych pięknych kwiatów🙂
Do wykonania pracy wykorzystałam wskrzeszone z pudeł kartonowych papiery „Herbaciany Ogród” – całość miała być równie pastelowa w charakterze jak zdjęcie i nawiązywać do jego kolorystyki – oczywiście nie mogłam się powstrzymać i musiałam tam wpakować jakąś „żarówę”🙂 nie byłabym sobą – choć i tak scrap nie wygląda na moja pracę🙂

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo dziękuję wszystkim którzy zostawili w poście poniżej życzenia – jestem wszystkimi szczerze wzruszona… na prawdę, bardzo miło mi było czytać te wszystkie komplementy… jesteście niezastąpione i dla Was mi się „chce” :*
Dziękuję.

15 komentarzy to “>wiosna, wiosna!!!”

  1. >masz słońce u siebie dziś? zazdraszczam bardzo.. u nas w katowicach szaruga cały długi dzień. NIC się nie chce.a jeśli o pracę chodzi. wszędzie bym rozpoznała, że to Twoja. te przeszycia, paćkanie farbami. A-M w 100%! (:miłego! *:

  2. >Jaki radosny, wiosenny i energiczny scrap!!! Pięknie i na 200% wiosennie :))

  3. >radosny maksymalnie i taki optymistyczny, że dalej wiosno nadchodź🙂

  4. >Od samego patrzenia na niego cieplej mi się zrobiło😀 nawet jeśli słońca brak…Scrap jest fantastyczny!!!Kolory rzeczywiśnie delikatniejsze od tych, do których nas przyzwycziłaś, ale jak na moje, to od razu widać, że jest Twój :DDTe chlapnięcia, przeszycia, lekki nieporządek… suuuper!!!:*

  5. >jako zainteresowana żywo melduje:1. tez mam cebulaka już :P2. syry w różu boskie3. scrap rozpoznawalny jako twój-nie wymigasz się ;P4. polubiłam poniedziałki :P5. pięnky-uwielbiam takie pasteLoVe

  6. >Po takim scrapie od razu chce się żyć, łapać wiatr w żagle i rozkwitać :)CUDNY! :*

  7. >CU-DO-WNY!scrap faktycznie powiewa wiosną! ;))i jakież fantastyczne połączenie kolorów! oszołomiłaś mnie tą pracą🙂

  8. >powiew wiosny niewątpliwy – choć w Wawie jakoś jej jeszcze niewiele ;)Scrapa się nie wyprzesz – widać, że twój w 100%. I dobrze!

  9. >Ach, czasem trzeba dodać coś mocniej oczodajnego, bo za mdło by było…😉

  10. >przepiękny scrap!!! masz talent!!! zachwyyyyt!!! :))

  11. >Kurczę… to tylko Ty mogłaś zestawić TAK kolory i tylko Tobie MUSIAŁO wyjść tak cudnie. noooo… pojechałaś…. boskie!! i strasznie wiosenne takie!

  12. >no co…przyłączam się do achów i do wołania o wiosnę!zwłaszcza, jak woła się tak pięknie🙂

  13. >moge go kiedys zliftowac? jest idealny!

  14. >Gratuluję wygranej w wyzwaniu StudioCalico :))

  15. >dziękuję Wam! Fajnie że obiekywnie stwierdziłyście że jednak "mój", baaardzo nie to cieszy.Anitka- pasteLOVE🙂 – muszę to gdzieś, kiedyś wykorzystać, dziekuję.Gunia – TY?! Możesz wszystko ahahha :)Kitty – dziękuję, udało się "wygrać" – niby nic, ale jednak, pierwsze wyzwanie, miło jest byż docenionym i wybranym z tłumu – teraz rozumiem dziewczyny, które zostajawyróżnione na art-piaskownicy🙂

Skomentuj

