>about spring

>


Z przyjemnością przedstawiam Wam moją wizję wiosny – „About Spring” – która wraz z Zusskową „Marią Antoniną” i Makówkową „Meadow Sorbet„, otwierają nowy sezon w I lowe SCRAP. Kolekcje na dniach będą dostępne na stronach sklepu🙂











22 komentarzy to “>about spring”

  1. >Twoja wizja wiosny rwelacyjna!Te soczyste kolory..barwo!

  2. >ajajaj będę działać na nich podobają mi się:)

  3. >Pierwszy jest poprostu zabijajacy!!Kocham te twoje papiery Aniu-M. :*

  4. >wszystkie piękne.romby i gazetowe koła – genialne!

  5. >noooo, naweeet, całkiem przyzwoite…haha, żartuję😛 są BOSKIE!!!!!! chcę je już mieć!!!!!!!!

  6. >OOOOOO, jejku…jeszcze czekam na przesyłkę z Twoimi papierami Lavender, a tu juz kolejne cudne…:-)))))

  7. >Powtórzę się :więcej farb dla Ciebie bardzo dobrze Pani chlapie :DI to w Rybich kolorach🙂 Ten róż Ci wybaczę😛

  8. >paski mnie zahipnotyzowały… kolejna przepiękna kolekcja. gratulacje!🙂

  9. >prze-pię-kne!!!! WSZYSTKIE!!! będę wypatrywała ich z taką niecierpliwością jak wiosny:)

  10. >Pięknie nasycony zestaw Twój Anno-Mario.Motywy ciekawie różnorodne,chyba się polubimy…

  11. >fajna ci kolekcja wyszła chyba skromnie powiem że ta mi się podoba🙂

  12. >Śliczna kolekcja! Totalnie mnie zachwyciły te gessowo-gazetowe: błękitny i różowy😀

  13. >wiosennie i deszczowo na papierkach

  14. >Po prostu cud, miód i orzeszki!!!:*

  15. >Fajne kolorki – szczególnie podoba mi się ten w paski i kółeczka, też ciekawy :)Co trzeba zrobić, żeby projektować dla nich papiery? Bo ja też bym chciała :p😀

  16. >Aniu rewelacyjne są :)!!!!!

  17. >Aniu-piszę odnośnie Twojego komentarza pod moim postem z LO "nadmorskim";)-ta kolekcja jest naprawdę cudna i rewelacyjnie się na niej pracuje-o Obliczach mówię;)! Teraz z niecierpliwością czekam na nową wiosennę od której oczu oderwać nie mogę! Ja gratuluję Tobie świetnego projektu!

  18. >znajduje w tej kolekcji to co lubie najbardziej: kolory, brudki, i romby..:D

  19. >dziekuje Wam dziewczyny, mam nadzieję że będzie nam sieje dobrze cięło :)czarna-kocurko – jeśli masz zaprojektowaną, gotową kolekcję to wyślij ją na maila sklepowego – może Ci się poszczęści :)Madzioza – :*

Skomentuj

