>pateLOWE próby

>

Timbouctou w ramach kolejnejnego wyzwania piaskownicowego przygotowała przepis na dwuznaczność🙂 zapraszam Was serdecznie do wizięcia udziału w tej zabawie…
Do Cynki mi daleko dlatego mój „dwuznaczny” tekst nie jest jakoś bardzo błyskotliwie dopasowany do wykonanej przeze mnie pracy, ale jest – zapożyczyłam go z komentarza, który wystawiła mi niedawno na blogu Anitka :*
Layout jest liftem uroczej pracy Chealseavn, którą niedawno liftowała również Makówka (z resztą z cudownym skutkiem). Uznałam że klimat LO’sa w połączeniu z pastelami, serduchowymi balonami i tym słodkim zdjęciem Jasia trzymającego kieliszek z szampanem będzie cudowną pamiątką jego trzecich urodzin, które również były pastelowe w oprawie🙂
Scrap kryje w sobie również pewną tajemnicę, którą na dniach wyjawię :*

10 komentarzy to “>pateLOWE próby”

  1. >To i tu się wpiszę🙂 Piękny – jak wszystkie twoje LO'sy🙂

  2. >przepiękny :)taki nastrojowy… miłosny🙂

  3. >śliczny scrap, te pastele … :))

  4. >wreszcie na coś się przydałam😛 podziwiam cię za umiejętność tak pięknego skomponowania zdjęcia chłopca z zupełnie wydaje się nie chłopięcą oprawą

  5. >Aniu uwielbiam ta pracę Chealseavn, ale Ty stworzyłaś na niej jeszce inny klimat, cudownie Paste lowe kolorki i balonowe serducha … teraz ten układ nabrał dopiero powietrza!!!

  6. >Delikatność i harmonia od niego biją, cudny jest!🙂

  7. >piękna praca, te balonowe serducha są niesamowite

  8. >W pastelach bardzo Wam do twarzy – co zresztą było do przewidzenia :))) Piękny zestaw!

  9. >klimat niesamowity!!!!!i dziękuję :* (wstydniś )

Skomentuj

