>zwyciężczyni giveaway i rękoczyny…

>

Dzisiaj na art-piaskownicy ogłosiłysmy nowe wyzwanie – rękoczyny – serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy! Temat pierwszej edycji to OBRAZEK –> TUTAJ możecie zapoznać się z nową zabawą i zobaczyć wszystkie prace piaskownicowej załogi.
Ja wykonałam mój obrazek techniką mieszaną: trochę scrapowania, odrobinę szycia, guziole, koraliki… Praca powstała na początku miesiąca i powędrowała w ramach walentynkowego upominku do Makówki :*



Moją inspiracją stały się haftowane, surowe prace Rebecci Sower.

A teraz – nadejszla wiekopomna chfiła – ogłaszam zwyciężczynię urodzinowego giveaway, którą została…

…  BERBERIS !!!

serdecznie gratuluję, maszyna losująca wybrała dziś wieczorem Ciebie🙂
Wszystkim uczestniczkom candy baaaardzo dziękuję za udział, za promowanie mojego bloga, za to że tu zaglądacie i czasem komentujecie moje prace – mam nadzieję że nabierzecie ochoty na częstsze zostawianie po sobie śladu w komentarzach.

Ponieważ było Was tak dużo postanowiłam wylosować jeszcze jedną osobę i podarować jej moją nową kolekcję papierów – About Spring; a padło tym razem na…

…  BRISES  !!!

Dziewczyny czekam na Wasze dane adresowe – wyślijcie je proszę na maila: anna-maria.wolniak@wp.pl

10 komentarzy to “>zwyciężczyni giveaway i rękoczyny…”

  1. >gratuluję zwyciężczyniom ;))

  2. >Oooo???!!!!!! Jupi, jupi:):)!!!!! To biegnę sobie podskoczyć!!!

  3. >Gratuluję wygranym ;o)A obrazek jest Rewelacyjny!Kama

  4. >Gratulacje dziewczyny!A obrazek jest uroczy!

  5. >WOW!! Co za niespodzianka!!!Bardzo się cieszę🙂🙂 :)Dziękuję!!!

  6. >gratuluje wylosowanym!a obrazek jest absolutnie PIĘKNY!!

  7. >Aniu cudny !!!!!!!!!!!!!!!!! Musisz zdradzić gdzie kupujesz te piękny materiały bo wzdycham do nich i wzdycham :)bużka🙂

  8. >gratulacje dla Wybranych🙂

  9. >Gratulacje dla zwyciężczyń🙂

  10. >Ja dodam, jako szczęśliwa posiadaczka obrazka, że jest on autentycznie prześliczny i niesamowicie dokładniutki, co świadczy o tym, że Ania-Maria nie tylko pięknie i z rozmachem chlapie, ale też potrafi usiąść i cierpliwie dłubać igiełką w materiale :)))

Skomentuj

