>Nula i jej porzadek w moim bałaganie :)

>

Któregoś dnia w burzliwej dyskusji na gg zarzuciłam Nuli że ma bajzel w siedzibie ILS (prawdopodobnie, bo nigdy tam nie byłam i to były tylko moje przypuszczenia); Aneczka się wkurzyła i zrobiła mi ekspresowo zdjęcia z jej miejsca pracy – co się okazało: niemalże kliniczna czystość i porządek, ściana pełna ramek wypełnionych przyjacielską miłością, inspirujących scrapów i maaaasa ils-owych papier poukładanych obok siebie na półkach i poopisywanych🙂 przyznam ze ostatecznie tymi fotami Nula zamknęła mi usta w tej kwestii na zawsze🙂

No dobra tak bałaganu nie ma, ale przekornie umiejscowiłam kilka wybranych fot w swoim własnym bajzlu scrapowym – zaszyłam, zachlapałam, posklejałam i wyszło tak:

Całość powstała na bazie mapki z weekendowego wyzwania Studio Calico#8 – nie liczę na wygraną, sądzę że mój scrapowy bajzel jest nie do przejścia dla Amerykanów hahahahaha…
Bazą jest ręcznie przeze mnie malowany żarówiasty papier – dobór kolorów dopasowany do klimatów, w których lubuje się nasza porządnicka :*

Skomentuj

