>mariposa libre

>

Dostałam wczoraj paczkę z nowymi papierami ILS i odleciałam🙂 natychmiast zabrałam się do pracy, aż się trzęsłam żeby je w końcu pociąć! Nie przyznam się Wam ile wczoraj zrobiłam… na pierwszy ogień wrzucam scrap niebieski  wykonany na bazie niebieskiego papieru z kolekcji About Spring z dodatkiem Marii-Antoniny🙂

Praca jest jednocześnie realizacją swoistego art-journalu, którego karty powstają przede wszystkim z potrzeby serca i ogromnej siły inspiracji którą w sobie kumuluje oglądając różne prace, fascynując się otoczeniem, fotografią, muzyką…
Temat na ten miesiąc podała Makówka„korzenie” – ale wolnego, wiecznie „zalatanego” i niepokornego motyla nie da się ukorzenić, nigdzie, nigdy… to prawdziwa ja – tęskniąca za ciepłem, powietrzem, przestrzenią. Tak widzę zrealizowanie tego tematu w zgodzie z samą sobą.

Fragment kompozycji do tej pracy zapożyczyłam od francuskiej scraperki S@fo, której prace podziwiam od dawna🙂

Mam teraz niesamowity „crash” na motyle… mogłabym ich mieć w domu tysiące – ale wybrane; podobają się takie jakie umieściłam na scrapie, w moim ukochanym chabrowym kolorze… chciałabym mieć takie wielkie i średnie i małe i całkiem maleńkie… niestety nigdzie nie mogę takowych znaleźć… jeśli jakaś dobra dusza widziała gdzieś takie motyle, gdzieś w hurtowni florystycznej, albo w jakimś bublowym sklepie błagam o znak🙂 moje serce ich potrzebuje, teraz! Bo w sercu mam maj!

Skomentuj

