>lift yourself !

>

Takie właśnie wyzwanie podjęłyśmy z Nulą w ramach odkurzania cyklicznych wyzwań annomariowych🙂 Pierwotnie do zliftowania własnej, starej pracy zachęcali na blogu Kenner Road – spodobał nam się ten pomysł i postanowiłyśmy wybrać jedną z lubianych przez nas, starych prac.
Długo zastanawiałam się którego LO’sa zliftować – postanowiłam wybrać baaardzo starego, którego zrobiłam 31 października 200…8 roku! Szmat czasu… Jak ta sama praca będzie wyglądać po ponad roku czasu? Baaaardzo byłam tego ciekawa – oto efekty.

Oczywiście nie da się nie zauważyć mojej zintensyfikowanej przez lata miłości do chabrowych motyli oraz zdjęcia z cudownym maleństwem z 1959 roku – aparatem Agfa Clack z lampą na cudownie słodkie bąbelkowe żaróweczki🙂

W rogu pracy trochę „wiochy” się pojawiło🙂 ale co tam – podszewka kurtki ze zdjęcia też jest w takie wsiowe kwiatki – uwielbiam je, w końcu każdy ma prawo do wielbienia jakiegoś kiczu – w ramach scrapowego fetyszu… Jedni lubią skumulowanie kwiatków prima, perełki lub brokat, a ja lubię…
… ano różne rzeczy lubię, w zależności od nastroju🙂

dla przypomnienia praca z 2008:

Waszym zdaniem wiele się zmieniło? Na pewno uległo zmianie moje samopoczucie… temat tamtej pracy brzmiał CZASEM lubię siebie – teraz mogłabym z ręką na sercu napisac, że LUBIĘ SIEBIE🙂 i akceptuję się wraz ze wszystkimi wadami caraktery i niedociągnięciami wizerunkowymi🙂 Szczerze – ta zmiana jest dla mnie naistotniejsza, a i w zakątku scrapowym wyrobiłam już sobie jakiś „swój styl”.
Życzę Wam udanego dnia, sama wyruszam do jakiejś galerii na poszukiwania „czegoś z motylem”🙂

Skomentuj

